Förhandstitt – Emil har spelat (mer) The Outer Worlds
Se Herr Åkered skapa en tvärful karaktär och hör honom berätta om vad som är lovande – och lite oroväckande.
Nu är väl detta ett komiskt spel förvisso men jag har aldrig förstått det här med spel som tillåter att man skapar apfula karaktärer. Det är ju jag som spelare som ska leva med karaktären i 40h och då vill man väl att den ska se ball/snygg/intressant ut och inte som en clown?
@Korken: Är väl upp till var och en att bestämma om något är fult, och om de vill se karaktären genom hela spelet? Om du inte gillar att den blir apful så gör den inte apful, men det är ju bra att du har så pass stora möjligheter att du kan skapa den som du vill, istället för att endast välja mellan "Generic Male or Female Character". Man ska ha kul i ett spel, så tycker man det är kul att göra karaktären ful så go for it, have fun and enjoy the game!
Nu vet jag inte vad grundtanken med ljudet var men fasen vad mysigt det blev med erat snack. Mer sådant tack.
Spelet blir säkert trevligt men... Älskade New Vegas men det var många år sedan då man faktiskt hade tid att spela så stora spel. Inte nu längre.
Håller med! Gör inget om ljudet far åt fan några gånger till och de måste sitta och prata sådär
Jag hade totalt släppt det här spelet, verkade liksom inte intressant, men efter att ha lyssnat å sett så verkar det finnas en hel del potential i det. Älskade FNW så det kommer nog bli ett köp. Hoppas på stabil fps å bra input lag, dvs ingen alls. Tack för mysig genomgång FZ!
Nu är väl detta ett komiskt spel förvisso men jag har aldrig förstått det här med spel som tillåter att man skapar apfula karaktärer. Det är ju jag som spelare som ska leva med karaktären i 40h och då vill man väl att den ska se ball/snygg/intressant ut och inte som en clown?
Är väl bara å skapa en karaktär du tycker ser bra ut då? Ingen som tvingar dig att skapa en blobfish bara för att det går
Bara ett drygt år kvar tills release dårå....
|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Ja, eller i år för folk som inte lever i en tidsbubbla.
25 Oktober 2019. Fredag nästa vecka alltså.
Vill du bara undvika Epic så släpps det också på Xbox Game Pass.
Jump in.
Ja, eller i år för folk som inte lever i en tidsbubbla.
25 Oktober 2019. Fredag nästa vecka alltså.
Jag läste bara på Steam:s produktsida:
"The Outer Worlds will be available on Steam one year after launch on other exclusive digital PC platforms."
Vill du bara undvika Epic så släpps det också på Xbox Game Pass.
Najs, då blir det gratis alltså? Ännu bättre.
|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Kul att så många av er gillade "nödlösningen" med snack! Det är antagligen något vi gjort ändå, men nu vet vi att det verkligen funkar!
Hade dock varit kul att ladda upp samma gameplay utan kommentarer med, men.. som ni hörde i klippet är det inte så aktuellt.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
Gillade formalian med en som spelar och en som intervjuade eller vad man ska säga. Mycket mysigt att titta på. YT filmen får 7/5 av mig.
Spelet ser så mycket trevligare ut gameplay mässigt och detaljerna när ni spelar än Obsidians egna videos. Har preloadat på xboxet så detta ska bli trevligt den 25e
🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”
”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”
Klockan 15 kommer den!
Vafan! hon är 15:01 nu och ingen recension är uppe!