Testpilot – HP Omen Mindframe Prime

Robot
Testpilot – HP Omen Mindframe Prime

Uberpwnage2.0 tycker inte kylda öron är så hett.

#hp-omen-mindframe-prime, #testpilot


Medlem

Mycket tråkigt att de inte levererar hela vägen. Hade varit nice med ett par trådlösa men grymt ljud OCH kylande effekt. Särskilt sommartid!


signatur

Halo kompis!

Moderator | Testpilot
Skrivet av Bussovic:

Mycket tråkigt att de inte levererar hela vägen. Hade varit nice med ett par trådlösa men grymt ljud OCH kylande effekt. Särskilt sommartid!

Jag håller med. Kylningen är riktigt bra, men allt annat sticker tyvärr inte ut. Det är inte det att ljudet, komforten och det är dåligt på något sätt, men den är inte bra heller. Skulle vara kul att få testa en ny variant längre fram när de ser till att fixa bristerna.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Jag håller med. Kylningen är riktigt bra, men allt annat sticker tyvärr inte ut. Det är inte det att ljudet, komforten och det är dåligt på något sätt, men den är inte bra heller. Skulle vara kul att få testa en ny variant längre fram när de ser till att fixa bristerna.

Är det här det första headsetet med kylning i?

Moderator | Testpilot
Skrivet av bond12:

Är det här det första headsetet med kylning i?

Stämmer bra det! Min gissning är att fler kommer komma ut efter att den här funnits ute ett tag, inte bara från HP, men också andra leverantörer.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Stämmer bra det! Min gissning är att fler kommer komma ut efter att den här funnits ute ett tag, inte bara från HP, men också andra leverantörer.

Blir nog att testa i alla fall, jag har kört med Apples "Earbuds" och liknande då jag har problem med vanliga headset vad gäller svett och tyngd.

Moderator | Testpilot
Skrivet av bond12:

Blir nog att testa i alla fall, jag har kört med Apples "Earbuds" och liknande då jag har problem med vanliga headset vad gäller svett och tyngd.

Det tycker jag verkligen du ska. När det kommer till allt sådant här så är det i slutändan alltid smaksak om vad som är bra och dåligt. Kanske tycker du att hörlurarna utöver kylningen är helt okej/bra, och då lär det vara värt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar