Max Payne har blivit skallig

Medlem

Skrämmande hur många som går igång på licensen utan att reflektera över vilka som skapar spelet denna gång.
Jojo, spelnamnet var ju verkligen det som gjorde de förra spelen bra :S


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Så länge Max inte börjar säga "I'm too old for this shit" i spelet så är jag nöjd.

Medlem

ser ut som bruce willis med skägg

Medlem
Skrivet av HYBRiS:

Skrämmande hur många som går igång på licensen utan att reflektera över vilka som skapar spelet denna gång.
Jojo, spelnamnet var ju verkligen det som gjorde de förra spelen bra :S

Verkligen, har absolut ingen respekt för Rockstar, tycker att GTA spelen har varit roliga, men inte bra.

Medlem
Inaktiv

Tycker inte det liknar Max Payne alls från de tidigare spelen...


signatur

CZorg will rise again...

Medlem

Gubbjävel med krut i. Helt klart godkänt.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Sålänge de inte slänger in nåt kasst autoaim och väl tilltagna hitzones så kan det vara värt att hålla koll på.

Medlem

Serien tar en helt ny riktning.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Nej! Hade hoppats få se hans kalufs fladdra i vinden när man kastar sig i slow-mo.

Inte ett uns noir-stuk i de där scansen. Wej, vi tar ett känt IP och hoppar på denna generations trend: dirty and gritty.

In before "wahwah ni hade gnällt oavsett hur det hade sett ut"

Inaktiv
Medlem

fan va söt han är

Medlem

Gillade hur han såg ut innan. Han såg medioker ut på nåt sätt. Max Payne såg mörkare ut på nåt sätt då. Det här ser ut som Bruce Willis. Nåja... hoppas spelet blir bra ändå. Nån som vet om det åtminstone är samma röstskådespelare som gör Max?

Medlem

Sicket gnäll. Vill ni ha tillbaka den gamla spelstilen med Max Payne så får ni väl damma av och spela dem igen då.

Saker förändras, och så även spel. Släpp nostalgisargen och kom in i matchen.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Jh
Medlem

Färgglatt och djungel(?) Nä fy f*n. Förändring är bra, men nån måtta får det ju vara.
Remedy måste svära.. massor.. på finska..


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Medlem

Lite trist om han inte ser ut som max payne alls tycker jag.

Vill ju ha max payne kännsla inte die hard.

Medlem

tio år efter 2an? låter som de kan bli något =), bara de inte tar lika lång tid på sig som SC conviction


signatur

I have spoken..

Medlem

*There will be a cover system for the game.

Skrivet av StrongBad:

Sicket gnäll. Vill ni ha tillbaka den gamla spelstilen med Max Payne så får ni väl damma av och spela dem igen då.

Saker förändras, och så även spel. Släpp nostalgisargen och kom in i matchen.

Vill du inte spela serien längre så spela andra spel. Vill du inte utveckla ett spel som ser ut att tillhöra serien, utveckla ett annat spel.

Medlem

Perkele

Jag är väldigt misstänksam mot denna uppföljare. Visst, dom ändrade utseendet en del mellan ettan och tvåan, men att ta bort kalufsen känns som att ta bort hans identitet. Och att dom har flyttat storyn tio år framåt känns som en ursäkt för att dom ska kunna göra lite vad dom vill med spelet, utan att ta hänsyn till föregångarna.

Jag kan tänka mig att det inte är Sam lake som skriver manus, (eller har jag fel?) bara det är ju ett stort minus.


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Tycker han ser ut som Jeff Bridges i Iron Man-filmen (Obadiah Stane).

Medlem
Skrivet av Eschricht:

Tycker han ser ut som Jeff Bridges i Iron Man-filmen (Obadiah Stane).

[bilder]

Det där var inte bara likt, det var en kopia


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Tycker han ser för "badass" ut. Tyckte han var skönare förut, den där "Svensson"-snubben som ballar ur.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Han ser _exakt_ ut som Jeff Bridges från filmen Iron Man... Starks närmaste man eller vad man kan kalla det...

Medlem
Skrivet av Eschricht:

Haha så går det när man inte läser sida 2... ;D

Medlem

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! Jag måste fan spela 2a spelet! Missade det spelet helt! NEEEJ!

Måste.....fixa....fram....det!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

skitsamma, hår eller inte hår. Det blir säkert skitbra. Verkar som ett givet köp eftersom dom lyckades så bra sist med max payne. Det borde ju inte bli sämre iallafall.

Medlem
Skrivet av CZorg:

Tycker inte det liknar Max Payne alls från de tidigare spelen...

Och Max Payne var helt olika i 1 o 2:an. Det enda som dom båda hade var en läderjacka.

Medlem

Badass! Dock är det inte Max Payne utan den där film noir-känslan. Men men, den som lever får se.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

123
Skriv svar