CoD: Modern Warfare 2 Remastered är släppt

Robot
CoD: Modern Warfare 2 Remastered är släppt

Men – bara singleplayer-kampanjen, bara på en plattform.

#call-of-duty, #modern-warfare-2-remastered


Gnällkuk

Även om det var en riktigt bra kampanj kan jag inte påstå att jag känner något vidare sug.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Inte så intresserad att lira igenom SP igen men skulle gärna se Derail, Favela och Wasteland kartorna i nya Modern Warfare

Fragtjuv

Att det "hökar" källans trovärdighet är ett nytt briljant uttryck som borde användas betydligt oftare!


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Den går ju att köpa på Battle.net?
"Pre-Purchase: Call of Duty®: Modern Warfare® 2 Campaign Remastered is expected to release on April 30, 2020."

Hur ska man hålla isär alla olika kampanjer ?!?
Va det i den här man mejade ner civilister på en flygplats?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Tråkigt att det endast är kampanjen. Sedan tråkigt igen att man måste vänta en månad när Playstation får köra nu. Aja, med en prislapp på 24,99 euro så hoppar jag nog ändå.

Skribent
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Hur ska man hålla isär alla olika kampanjer ?!?
Va det i den här man mejade ner civilister på en flygplats?

Japp, det är det. 1-3 hänger ju ihop så de borde ju ha remastrat alla tre och släppt det som en trilogi-paket, bara kampanjerna,


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Viktiga frågan är nu. Vågade dom ha med "No Russians" uppdraget?

Medlem

CoD: Modern Warfare och CoD: Modern Warfare 2 är nog dom enda CoD spelen jag alltid hadde väldigt kul när jag spela. Så en remake på MW2 är jag helt på.

Medlem

lite väl dyrt ändå..

Medlem

MW2CR finns på Battle.net klienten så något stämmer inte riktigt här..

Medlem

När MW tog plats i CoD hade jag som mest skoj. Givet köp strax. Måste bara bli "färdig" med WoW


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Trodde bestämt att detta var ett aprilskämt...


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem
Skrivet av Dizzz:

MW2CR finns på Battle.net klienten så något stämmer inte riktigt här..

Såg det också, men jag misstänker att det bara är en tease..


signatur

K9
:.:

Medlem

Nu är det tre stycken CoD-spel som syns i Battle.net-klienten. Kan PC-spelen ha blivit Battle.net-exklusiva?

Skrivet av jehuty:

Viktiga frågan är nu. Vågade dom ha med "No Russians" uppdraget?

Ja. Spelets "coolaste" (mest hemska) del är kvar. Skulle inte bli något köp annars, inte från min sida iaf.

Medlem

Ingår spec ops?

Medlem

Jag har redan köpt/förbokat! (pc)


signatur

autograph

1
Skriv svar