Det där ögonblicket, när allt bara faller på plats!

Backloggens befriare
Det där ögonblicket, när allt bara faller på plats!

Har fastnat stenhårt i Diablo 2: Lord of Destruction igen, som jag gör, en eller ett par gånger om året, och kör enbart single player/lan multiplayer och kör legit. Och man kommer ju alltid en liten bit längre för varje gång man sugs in.. Och nu lyckades jag få ihop ett otroligt fint vapen till min Barbar (och senare antagligen till en Druid, när jag får tag på vapnet jag faktiskt ska ha till barbaren...) och känner att jag behöver dela detta!

Den där härliga känslan när spelet bara klickar, och allt är underbart. För en kort flyende stund i alla fall.
Har du något liknande ögonblick att dela med dig av? Kör på!

Bifogar också en bild, på min fina barbars stat-screen och vapnet i fråga.. Observa level 66, så han kommer bli bra mycket starkare tids nog


signatur

Ad hoc addendum

Ambassadör
Xbox

Den som grindar, finner!


signatur

Jump in.

Medlem

Är det lönt med 100% chans att kasta en låglevlad spell när man dör?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Fragtjuv

Det ser ju helt fantastiskt ut! Jag har aldrig spelat Diablo 2 men förstår den fantastiska känslan. Något liknande säger du... Räknas det när man äntligen lyckades gifta sig med Penny i Stardew Valley?


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Backloggens befriare
Skrivet av Freakon:

Är det lönt med 100% chans att kasta en låglevlad spell när man dör?

Det ger en kul effekt, men dör gör man ju inte ;p

Skrivet av joelthor100:

Det ser ju helt fantastiskt ut! Jag har aldrig spelat Diablo 2 men förstår den fantastiska känslan. Något liknande säger du... Räknas det när man äntligen lyckades gifta sig med Penny i Stardew Valley?

Ja, kan väl vara vad som helst!


signatur

Ad hoc addendum

1
Skriv svar