Cyberpunk 2077:s 1.1-patch nu ute till alla format

Medlem
Skrivet av Hygglo:

Skippar nog detta helt, är lite rädd att man kommer sitta och leta fel även när det är"färdig patchat".

Jag tror inte att du behöver leta
Men spelet är bra, även med alla buggar. Inget mästerverk, men helt klart värt att spela.
Bäst är dialogen, atmosfären och Night City (på kvällen)
Händer att jag måste stanna upp, och bara gå runt och kolla på allt. Det känns som att vara inne i Blade Runner (min favoritfilm)

Medlem
Skrivet av Jaxalot:

Håller med, när polska myndigheter går in för att säkerhetställa kvalitén och se till att CDPR gör sitt jobb rätt med "hot" om 10% av årlig inkomst i böter så förstår man att det finns problem med produkten vare sig folk tycker där finns styrkor i det eller ej.

När folk tar sig 40 minuter och verkligen kollar på crowbcats video, så är positiva argument omöjliga att skapa underlag för, det är enbart kognitiv bias bredvid objektiv fakta.

Du skriver bättre och mer stringent, exakt hur jag tänker, all heder. Det roliga är väl att bidragen polska staten gick in med var för AI i storstadsmiljö, lite mörk humor där också.


signatur

"All you need in this life is ignorance and confidence, and then success is sure" - Mark Twain

123
Skriv svar