fz.se blinkar i chrome/brave på android 10?

Medlem
fz.se blinkar i chrome/brave på android 10?

Surfar jag in på fz.se så blinkar hela sidan svart i chrome/brave på android 10. Tror inte jag såg detta igår, fel hos mig eller er?

Jobbar med data

Hej,

Den senaste ändringen som har med någon stilmall att göra gjordes för fyra dagar sedan. Om det fungerade bra igår skulle min kvalificerade gissning vara att problemet tyvärr ligger på din sida. Prova leta efter en uppdatering av Brave.

Då jag inte använder Brave själv skulle jag behöva ha lite mer information om hur hemsidan beter sig.

- Fortsätter den blinka?
- Blinkar den till och förblir svart?
- Blinkar den till svart och blir normal?
- Sker det här på alla sidor eller en viss del av webbplatsen? t.ex. bara i artiklar eller forumet

/ Johan

Medlem

Den blinkar och laggar när live är igång, om man skrollar ner så hackar sidan ner snarare än rullar tills du lämnat top grafiken. Om du inte skrollar direkt så låser sig sidan och blir svart samt blinkar!

Jobbar med data

Jag tog och testade under helgens direktsändning och kunde replikera lagg-problemet i Chrome på mobilen, vi får ta och kontrollera vad vi kan göra för att lösa problemet.

Jag kunde dock inte replikera det blinkade fenomenet (helt till svart/fryser sig), men jag fick lagg tills jag scrollat förbi första annonsen.

1
Skriv svar