Steam har rea på open world-spel

Robot
Steam har rea på open world-spel

Handla Red Dead 2, Cyberpunk och mycket annat billigt till måndag.

#rea, #steam


Medlem

Red dead Redemption 2s REA pris på Steam är dyrare än RDR 2s ORDINARIE pris på Epic store.

Medlem

Har för mig att jag sett Cyberpunk 2077 för 199kr till konsoll ett pris på 48 EUR låter rätt dyrt för det spelet nu.

Medlem

Ja, 400-450kr för RDR2 känns inte direkt som någon rea. Hade dock varit trevligt att köra det på PC (även om jag har det på PS4) när man kan maxa i stort sett allt och köra med 3840x1600 upplösning.


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Medlem

10-15€ för RDR2 hade varit mer lagom, alternativt en patch som fixar till att gubbfan inte sluggar och segar igenom varenda input som om det vore Dragons Lair på NES.

Medlem

Tror jag köpte RDR2 för 600 riksdaler när det släpptes på pc. Värt varenda krona! By far det bästa spelet jag lirat på väldigt, väldigt länge. Online-läget däremot kunde gjorts bättre.

ZF
Medlem

Lustigt att Witcher 2 som allt som oftast brukar ligga på 30kr, nu när W3 hamnat på 60kr, går för 200.

Skrivet av Lasrod:

Har för mig att jag sett Cyberpunk 2077 för 199kr till konsoll ett pris på 48 EUR låter rätt dyrt för det spelet nu.

Kan ju hänga lite på att det är nästan ospelbart på de flesta av dem ännu.

Så jag skaffade det billigt i förekommande ändå.

Men skulle inte förvåna om mitt kalkylerande slår i baklås och de släpper en this generation version och skiter i de gamla.

Medlem

Trodde fan aldrig det skulle hända. Men jag måste slå ett slag för Eurotruck simulator...... Speciellt med Scandinavia DLC och VR.... Vågar knappt säga det men shit va jag har fastnat för det sedan förra veckan😅 klart otippat. Jag ska definitivt ALDRIG backa med släp i verkliga livet .....

Medlem
Skrivet av A1200G:

Red dead Redemption 2s REA pris på Steam är dyrare än RDR 2s ORDINARIE pris på Epic store.

Inte för mig? Det är 33% rea på RDR2 på Epic nu och det kostar 428kr alltså dyrare än på Steam.

1
Skriv svar