Marvel's Avengers kör gratishelg om en vecka, med generös xp-boost

Robot
Marvel's Avengers kör gratishelg om en vecka, med generös xp-boost

På alla format utom Xbox, som får chansen senare.

#gratishelg, #marvels-avengers


Fråga 3: Kommer du spela det . . .

Nej.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Fan vad kul det skulle vara om hela forumet slängde upp en varsin tumbleweed emoji...XD


signatur

Jag ger mig icke förrän folk inser att fören endast är frampartiet på en båt.

Medlem

Utesluter Xbox sedan dag ett. Blir knappast att jag rör detta. Någonsin.

Medlem

Jag kommer lätt prova. Varför inte liksom.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Avstängd

Jag var så dum att jag köpte detta. Jag testade det lite på min ps4 men var inget alls jag fastnade för. Sen när jag fick min ps5 så laddade jag ner ps5-versionen och tänkte att det kanske blir roligare nu med bättre grafik. Men slutade spela lika snabbt!

Spelet är alldeles för linjärt för min smak. Det borde varit som spiderman med stor öppen värld och att man fick välja en hjälte att spela med och inte flänga runt med alla. Sen olika storys, vart dom bor osv för alla. Finns så mycket potential i detta varumärke men dom gjorde bara skit av det. Guardians of the galaxy kommer jag då inte att köpa för ser ut som samma typ av spel.


signatur

PS5 och inget annat.

Avstängd

Detta spel var dömt att misslyckas, det visste jag redan efter första trailern. Karsktärsdesignen var fruktansvärd. Kommer aldrig någonsin spela detta avskrap till spel.

Medlem

Vad jag har förstått är SP helt okay så kommer testa det.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Jag kommer lätt prova. Varför inte liksom.

Det sliter på hårddisken...


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem
Skrivet av EffZeeVoyuer:

Fan vad kul det skulle vara om hela forumet slängde upp en varsin tumbleweed emoji...XD


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Om ni har speltorka så testa det. MP är väl dödfött men jag tyckte kampanjen va rolig iaf!

Inaktiv

Så 88% har inte testat men har ändå bestämt sig.

Så dåligt är inte spelet. Har spelat ihop 150h så jag gillar det. Visst gör Crystal Dynamics grymt skumma designval och det är mycket recycled content hittills. Men det är ändå ett 6/10 spel för mig.
Tjejen och jag planerar spela det när det är gratis i alla fall.

Medlem
Skrivet av anon_79617:

Så 88% har inte testat men har ändå bestämt sig.

Så dåligt är inte spelet. Har spelat ihop 150h så jag gillar det. Visst gör Crystal Dynamics grymt skumma designval och det är mycket recycled content hittills. Men det är ändå ett 6/10 spel för mig.
Tjejen och jag planerar spela det när det är gratis i alla fall.

Håller med. Känns som folk bara bestämt sig för att hata detta spel.

Medlem
Skrivet av jimmah:

Håller med. Känns som folk bara bestämt sig för att hata detta spel.

Det är trendigt att hata i den negativa spelvärlden vi lever it.

Medlem
Skrivet av anon_79617:

Så 88% har inte testat men har ändå bestämt sig.

Tänk dig en maträtt.
- Den ser äcklig ut.
- Den luktar unket.
- Du vet att du ogillar ett flertal ingredienser i den (inklusive basen).

Behöver du äta den för att veta att det inte är någonting för dig?

Inaktiv
Skrivet av kebbe:

Tänk dig en maträtt.
- Den ser äcklig ut.
- Den luktar unket.
- Du vet att du ogillar ett flertal ingredienser i den (inklusive basen).

Behöver du äta den för att veta att det inte är någonting för dig?

Nu tänk dig att du får en smakbit helt gratis!

Gen
Medlem
Skrivet av jehuty:

Vad jag har förstått är SP helt okay så kommer testa det.

Personligen skiter jag i MP varför SP delen är intressant. Lär definitivt testa och se om det är så extremt kasst som de flesta säger att det är.

Medlem
Skrivet av anon_79617:

Nu tänk dig att du får en smakbit helt gratis!

Och bor på en öde ö...

Jag vill testa... Men på stadia verkar det inte vara gratis.

Edit: jaha om en vecka

Medlem
Skrivet av robbis:

Och bor på en öde ö...

Jag vill testa... Men på stadia verkar det inte vara gratis.

Edit: jaha om en vecka

Nja...jag dör hellre....


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Inaktiv
Skrivet av anon_79617:

Så 88% har inte testat men har ändå bestämt sig.

Så dåligt är inte spelet. Har spelat ihop 150h så jag gillar det. Visst gör Crystal Dynamics grymt skumma designval och det är mycket recycled content hittills. Men det är ändå ett 6/10 spel för mig.
Tjejen och jag planerar spela det när det är gratis i alla fall.

Jag tänker inte testa det men om jag hade varit ungkarl boende i lägenhet hade jag säkert gjort det. Handlar lite om att prioritera den tiden man har också, och detta spel är inte högt på den listan hos mig.

Så tror nog inte det handlar om hat etc. Hos vissa är det säkert så men inte alla.

Medlem

SP var helt ok, men redan där blir det jäkligt grindy och enformiga fiender. Spider-man? Fortfarande inte här. Spelet i övrigt? 4xXP, tjah de gjorde det rätt nyligen ännu mer grindy så fasen vet om det hjälper.
Men gillar man casual button masher i samma jävla danger room med två texturer och samma fiender om och om igen (med olika skins) så är det rätt småkul att köra 10-15 minuter då och då. Potentialen var väldigt hög, men ser liksom ingen möjlighet att rädda skiten även om det finns en rätt bra grund. Ser inte heller någon önskan från SE att faktiskt fixa skiten även om CD verkar vilja det.

Medlem

Skulle gärna testat det om jag hade varit hemma över semestern Hoppas på ny gratis helg i höst.

Avstängd
Skrivet av wololo:

Skulle gärna testat det om jag hade varit hemma över semestern Hoppas på ny gratis helg i höst.

Det är inget att testa så du kan vara helt lugn.


signatur

PS5 och inget annat.

1
Skriv svar