Siffrorna äntligen avslöjade! Death Stranding har sålt i 5 miljoner

Robot
Siffrorna äntligen avslöjade! Death Stranding har sålt i 5 miljoner
Medlem

Äntligen


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Avstängd

Jävla bra spel det där, ska bara ta tag i att slutföra det när höstmörkret infaller.

Medlem

Världens sämsta och bästa spel. 0-10/10!

Redaktör
Ponny
Skrivet av Zidious G:

Världens sämsta och bästa spel. 0-10/10!

Håller med från 0 till 100 %!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Skönt att höra, behövs fler sådana spel! 👍

Medlem

Håller faktiskt på att köra det just nu, perfekt väder att köra när det är 30+ ute

Medlem
Skrivet av Zidious G:

Världens sämsta och bästa spel. 0-10/10!

Vad menar du med sämsta?
Ett av dom bättre spelen som jag spelat.
Inte klar än men fortsätter när semestern är slut.
Mycket bra spel


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Spelat ut de 4 gånger. Platinumat de 2.. helt sjukt bra. Älskar gameplayet. ❤️

Medlem
Skrivet av Flugsaft:

Spelat ut de 4 gånger. Platinumat de 2.. helt sjukt bra. Älskar gameplayet. ❤️


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Känns som en liten siffra med tanke på vad spelet nog kostade att skapa samt den extrema marknadsförningen, är nog anledningen varför Sony inte vill ha med Kojima att göra längre.

Medlem
Skrivet av mobmoben:

Känns som en liten siffra med tanke på vad spelet nog kostade att skapa samt den extrema marknadsförningen, är nog anledningen varför Sony inte vill ha med Kojima att göra längre.

5+ miljoner för en ny IP är bra. Speciellt då det är ett annorlunda spel som är väldigt polariserande med en grupp som älskar det och andra som tycker det är en tråkig "walking simulator".

Det släpptes dessutom bara till ett format först och sedan till PC året efter.

Nu med Director's Cut lär man väl även få in lite extra intäkter.

Medlem
Skrivet av mobmoben:

Känns som en liten siffra med tanke på vad spelet nog kostade att skapa samt den extrema marknadsförningen, är nog anledningen varför Sony inte vill ha med Kojima att göra längre.

Vad är en godkänd siffra då? 😂


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Avstängd
Skrivet av Molotov:

Vad menar du med sämsta?
Ett av dom bättre spelen som jag spelat.
Inte klar än men fortsätter när semestern är slut.
Mycket bra spel

Jag har inte spelat klart det heller för börjar alltid spela något annat som nu Ghost of tsushima.

Men när semestern är slut? Är väl på semestern man SKA spela haha.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Jag har inte spelat klart det heller för börjar alltid spela något annat som nu Ghost of tsushima.

Men när semestern är slut? Är väl på semestern man SKA spela haha.

Ja eller hur det är väl därför man tar semester? Själv jobbar jag hela sommaren och hoppas på en ruskig höst och tar ett par veckor med ett stort spel! Death Stranding var förra höstens semester game och jäklar vilken bra semester det blev, en av de bästa ☺️

Medlem

Har spelet men tröttnade efter en timme eller 2.
Ärligt talat. Fattade inte riktigt vad ska man göra. Gick bara runt och försökte inte snubbla.
Blir de mer variation senare i spelet?


signatur

🐖💨💩

Avstängd
Skrivet av Tronic:

Har spelet men tröttnade efter en timme eller 2.
Ärligt talat. Fattade inte riktigt vad ska man göra. Gick bara runt och försökte inte snubbla.
Blir de mer variation senare i spelet?

Ja lite därför jag slutade spela det med. Jag vill ha lite action i mina spel och det ska hända något. I death stranding händer det inte mycket i början men har läst att det blir bättre sen. Så ska nog ge directors cut en chans för det såg riktigt snyggt ut.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Jag har inte spelat klart det heller för börjar alltid spela något annat som nu Ghost of tsushima.

Men när semestern är slut? Är väl på semestern man SKA spela haha.

Det blir bara Switch och Oculus Quest på semestern då jag stort sett är i stugan i 5 veckor.
Dvs ingen dator.

Ser fram emot Steam Deck


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Jag gillade verkligen den postapokalyptiska fjällvandringen, men stod inte ut med alla pinsamma och långsökta storydetaljer. Gav upp efter tio timmar. Synd, hade varit bra om Kojima hade hållit sig allvarlig istället för att tramsa.

1
Skriv svar