Spela Diablo II: Resurrected – öppen beta börjar i kväll!

Robot
Spela Diablo II: Resurrected – öppen beta börjar i kväll!
Medlem

Nah


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Medlem

Blev sugen men såg sen at dom ska ha $40 för detta? Nej tack.

Edit: Betan gick att spela gratis, jag testade lite över en timme igår. Nostalgi. Har man polare at lira med på discord kan man nog få ut många timmar. Mina gamingpolare är tyvärr något år yngre än mig o missade D2.
Så jag siktar på D4. (Tur man har mobil så man inte missar sjärntillskottet immortal också. /s)

Medlem

Kommer lätt köpa både till PC och Xbox, ska bara testa betan för att säkerställa att det flyter på min gamla burk.

Medlem
Skrivet av Najkan:

Blev sugen men såg sen at dom ska ha $40 för detta? Nej tack.

Tycker priset är i bra nivå för en remake av denna kalibern (dvs om det levereras en bugfri, fungerande produkt). Originalet är ju ett av bästa spelen som gjorts och en ny generation kan ju få se vad som mer eller mindre grundade genren.

Får man dessutom LoD med från början så upplever jag priset rimligt. Är andra saker som hindrar mig från att hoppa på, iaf direkt.

Medlem

Gissa vem som är på jobbet och lämnade laptopen hemma 😭

Oh well, inte långt kvar tills det släpps. Min Switch är redo!

Medlem

Ska bli kul att testa det. Lite tveksam till ett köp däremot men får se vad man känner efter att ha testat det.

Medlem

stay awhile and listen.

Medlem

Redan köpt. Aldrig sett fram emot en remake fram tills nu. 40 dollars för detta är nada, lär lira det hundratals timmar.

Medlem

Tänkte precis fråga när det börjar. 😊
inte kl 19:00 iaf
vart 19:04

Medlem
Betala för öppen beta?

Överpris, usch Blizzard.

E

Medlem
Skrivet av pjones74:

Överpris, usch Blizzard.

E

ja det är ju Blizzard

Medlem

Jag för-köpte för 40 euro, hoppas ingen lyckades testa gratis.. eller bra för er isf, och snopet för mig.

Medlem
Skrivet av DaddyCoolSwe:

Jag för-köpte för 40 euro, hoppas ingen lyckades testa gratis.. eller bra för er isf, och snopet för mig.

Jag fick en betakod för den tidigare stängda betan (utan att ha förköpt spelet) efter att ha kollat på en stream. Jag ska tydligen kunna fortsätta nu i öppna betan från där jag lämnade i den stängda.

Är dock tveksam till att köpa det nu direkt vid release, framförallt för 40 euro. Det är ju ändå ett spel som redan släppts för typ 20 år sedan; bättre grafik eller inte, New World släpps ju typ samtidigt dessutom xD


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Min gpu får jobba jobba 100 % 😑😑 rtx 3070, 1080p

Medlem

Får man ingen quest eller så ?
Vad exakt ska man göra i denna beta?

Medlem
Skrivet av pjones74:

Överpris, usch Blizzard.

E

Skrivet av Cyberz:

ja det är ju Blizzard

Öppna betan kostar inte en spänn. Man måste aktivt ändra till beta dock, inte prepurchase

Medlem
Skrivet av Gesturr:

Öppna betan kostar inte en spänn. Man måste aktivt ändra till beta dock, inte prepurchase

Vilka jävla h*r*ng*r..!
Ja ja, jag dedicerade ju halva mitt liv till originalet, så jag hade nog köpt det ändå.. hoppas jag. 😨

Inaktiv
Skrivet av Cyberz:

Får man ingen quest eller så ?
Vad exakt ska man göra i denna beta?

Prata med Akara.
Man kan spela hela akt 1 och 2.

Medlem

Funderar på vad man ska köra för klass…

Gubbarna sparas väl nu?


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Jag och fästmön spelade igenom akt 1 ikväll, superbra spel som håller ännu - särskilt med denna remake. Jag tycker inte 40 euro är något att diskutera…

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Funderar på vad man ska köra för klass…

Gubbarna sparas väl nu?

Tror tyvärr de tas bort innan live. Därav mitt svala intresse för helgens beta.

Medlem

För alla timmarna man kommer spendera med detta känns 400 kr inte mycket alls. Vågar inte spela för mycket nu dock då de kommer rensa alla ens karaktärer inför release.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Gnällkuk
Skrivet av Hanzo:

Funderar på vad man ska köra för klass…

Gubbarna sparas väl nu?

Nope, wipe inför release.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Nope, wipe inför release.

Oki


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Köpte spelet och lirade betan idag med en polare. Spelet lider av lite småbuggar, men överlag håller spelet en väldigt hög kvalitet. Jag ger remaken 4 av 5.

En småsak men… lägger de även till så man kan få välja mellan realistiska eller vackra ansikten så är vi i hamn och spelet får 5 av 5. Jag tyckte att några de realistiska förtog känslan lite.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Fick spelet gratis för länge sedan, ja med Wow gold, Får se när/om man hinner med o spela, inget jätte sug direkt atm

Medlem

Så jäkla länge sedan jag spelade detta.
Ngn som kan hjälpa mig komma ihåg om man kan binda snabbknappar till olika skills, eller om man bara kan använda höger och vänster mus och man växlar aktiv skill där?

Annars känns spelet bättre än ok. Synd bara att det är en månad kvar till release😀

Medlem
Skrivet av ThaSchakal:

Så jäkla länge sedan jag spelade detta.
Ngn som kan hjälpa mig komma ihåg om man kan binda snabbknappar till olika skills, eller om man bara kan använda höger och vänster mus och man växlar aktiv skill där?

Annars känns spelet bättre än ok. Synd bara att det är en månad kvar till release😀

Har för mig det var Ctrl+F1-F12.

12
Skriv svar