Rykte: Wasteland-gänget InXile jobbar på ett rollspel i steampunk-miljö

Robot
Rykte: Wasteland-gänget InXile jobbar på ett rollspel i steampunk-miljö

InXile lämnar ödemarken och tar sig an ångpunken.

#InXile, #Steampunk, #Wasteland


Medlem

Fler FPS RPGs tack!

Medlem

Ett FPS RPG är ett för mycket

Medlem

Oh härlig miljö hoppas det blir bra

Medlem
Medlem
Medlem

Ska bli intressant vad de lyckas åstadkomma med en ordentlig budget från start. Både Wasteland 2 och 3 var helt klart imponerande.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Dunder:

Ska bli intressant vad de lyckas åstadkomma med en ordentlig budget från start. Både Wasteland 2 och 3 var helt klart imponerande.

Enligt rykten på stan så har de en helt vansinnig budget, bara bakom Halo Infinite bland Xbox Studios. InXile har växt ordentligt i storlek sedan 2018. Precis som Avowed var för Obsidian så är det här det projekt som sealed the deal när man gick upp i Xbox Game Studios.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Enligt rykten på stan så har de en helt vansinnig budget, bara bakom Halo Infinite bland Xbox Studios. InXile har växt ordentligt i storlek sedan 2018. Precis som Avowed var för Obsidian så är det här det projekt som sealed the deal när man gick upp i Xbox Game Studios.

Vilka kvarter behöver man röra sig i egentligen för att höra rykten om senaste rollspelen på stan, snarare än senaste dokusåpan på gammel-TV?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Inaktiv

Grymt med fler RPGs. Wasteland 3 var bra så ska bli kul att se vad Inxile kan göra med AAA-pengar.

Medlem

Efter hur horribelt wasteland 3 är det svårt att känna någon hajp inför deras nästa spel.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Dunder:

Vilka kvarter behöver man röra sig i egentligen för att höra rykten om senaste rollspelen på stan, snarare än senaste dokusåpan på gammel-TV?

Skumraskkvarteren så klart!


signatur

Jump in.

Medlem

Bara det är full 3D så är jag intresserad. Inget isometriskt tack. Önskar helst 3rd person camera så att jag kan lira det på konsol med handkontroll. FPS-spel kräver mus & KB.

Med MicroSoft i ryggen som pumpar ut fett med para i projektet, kan det bli hur jäkla bra som helst.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av Sillgam:

Efter hur horribelt wasteland 3 är det svårt att känna någon hajp inför deras nästa spel.

Personligen gillade jag Wasteland 3 skarpt, dock lite buggigt (spelade det vid releasen). Enligt mig mycket bättre än tvåan.

Medlem

Fantastisk utvecklare nu med budget och frihet. Jo jag tackar ja! Verkligen fullspäckat på RPG-fronten framöver. Och allt till Game Pass.

Medlem
Skrivet av sweclockern:

Personligen gillade jag Wasteland 3 skarpt, dock lite buggigt (spelade det vid releasen). Enligt mig mycket bättre än tvåan.

Instämmer på allt

Medlem
Skrivet av asdasdasdw2:

Ett FPS RPG är ett för mycket

Antar att du fick en stroke och glömde bort System Shock 1 & 2.

1
Skriv svar