Guillermo Del Toro skjuter ner nya Silent Hill-rykten (han råkade starta)

Robot
Guillermo Del Toro skjuter ner nya Silent Hill-rykten (han råkade starta)

Var menat som en Konami-känga.

#silent-hill


Medlem

Var obviously menat som en Konami-känga...


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Haha, visst troligt.... Vad ska han säga? "Det stämmer jag vet att kojima jobbar på ett nytt Silent Hill"

Medlem
Skrivet av lars_kongo:

Haha, visst troligt.... Vad ska han säga? "Det stämmer jag vet att kojima jobbar på ett nytt Silent Hill"

Så du tror med andra ord fortfarande att han försade sig och att ett Silent Hill är på gång, eller..?

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Så du tror med andra ord fortfarande att han försade sig och att ett Silent Hill är på gång, eller..?

Tror inte han försade sig utan det var en högst medveten tease. Självklart måste han förneka det i intervjuer, detta bevisar varken det ena eller andra. Jag tror fortfarande på att kojimas nästa spel är silent hill.

Medlem

Hade varit skoj med ett nytt Silent Hill men känns som alla "ledtrådar" som kommit senaste året mest är önsketänkande från vissa fans.


signatur

PC(4090/7700X) | Series X | PS5 | Switch | Steam Deck

Medlem
Ointressant.

Om bara en nyversion av världens bästa story, karaktärer, (speciellt lilla skumma flickan i kulisserna & Mary) musiken, stämningen, den öde vackra byn där skumma varelser snabbt rusade förbi, eller... Helheten är oförglömlig, glömmer den aldrig och kommer aldrig att sluta hoppas på en ny version.
Spelet: SILENT HILL 2.

Medlem

Perkele!!! Skjut inte ner ryktena. Skjut upp de o släpp Silencio Hills för bövelen. Such a wanted game..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av lars_kongo:

Tror inte han försade sig utan det var en högst medveten tease. Självklart måste han förneka det i intervjuer, detta bevisar varken det ena eller andra. Jag tror fortfarande på att kojimas nästa spel är silent hill.

Hoppas du har rätt, och att det i så fall blir ett bra spel. Världen är mycket bättre med bra spel.

Medlem

Aldrig spelat så tar hellre ett Death Stranding 2 ;).

Medlem

Vet inte vad jag tycker om silent hills det verkade vara i första person något jag inte direkt är ett fan of lixom

Medlem

Bra. Håll han borta från allt som har med filmer att göra.

Medlem

Synd att inget nytt Silent Hill i 3e persons vy är på gång


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

1
Skriv svar