Dying Light 2 gör succé på Steam

Robot
Dying Light 2 gör succé på Steam

Spelas av fler än GTA V och köparna är positiva - trots buggarna.

#dying-light-2


Medlem

Kungligt spel 💪

Inaktiv

En del mindre allvarliga buggar och mp funkar sådär då och då men i överlag mycket bra spel

Medlem

Håller med de ovan, riktigt bra spel. Grymt skön parkour när man får in flytet, och strid är bättre och mer varierad än första spelet. Riktigt snyggt är det också, speciellt i skymning och på natten. Buggarna drar ner lite, men personligen har jag klarat mig utan stora buggar hittills.

Medlem

Mycket kul spel 👍


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Är riktigt sugen på spelet och kommer att köpa det, men jag väntar på en patch eller två först.

Medlem

Ändå tråkigt att de inte har HDR implementerat men RT ska de minsann ha...

Medlem
Skrivet av klotim:

Ändå tråkigt att de inte har HDR implementerat men RT ska de minsann ha...

Håller med, däremot funkar Auto HDR i Windows 11 riktigt bra så det blir inte samma katastrof i alla fall.

Medlem
Skrivet av BillyJoeBob:

Håller med, däremot funkar Auto HDR i Windows 11 riktigt bra så det blir inte samma katastrof i alla fall.

Funkar autoHDR med DL2? Det aktiverades inte för mig

Medlem

Ni som spelat, hur funkar det med att man inte kan reparera vapen (några gånger) som i 1:an? Måste man sitta och spara på de bästa vapnen och bara ta fram dem i nödfall? Det känns som ett irritationsmoment för mig, men jag är sugen på att köpa spelet då jag älskade 1:an.

Medlem
Skrivet av Asgan:

Ni som spelat, hur funkar det med att man inte kan reparera vapen (några gånger) som i 1:an? Måste man sitta och spara på de bästa vapnen och bara ta fram dem i nödfall? Det känns som ett irritationsmoment för mig, men jag är sugen på att köpa spelet då jag älskade 1:an.

Man kan laga vapnen när man sätter dit mods litegrann och det finns en mod som gör att durability går ner saktare. Det är dock verkligen ingen brist på vapen i spelet.

Medlem
Skrivet av klotim:

Funkar autoHDR med DL2? Det aktiverades inte för mig

Det funkar för mig. Det kommer upp varje gång att Auto HDR har aktiverats.

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

Man kan laga vapnen när man sätter dit mods litegrann och det finns en mod som gör att durability går ner saktare. Det är dock verkligen ingen brist på vapen i spelet.

Låter bra. Tack för svaret. 👍

Medlem

Har spelat 16 timmar. Bara fått en enda mindre bugg där jag fastnade mellan en container och en husvägg, men tog mig lös efter mycket hoppande.

Har för övrigt mycket kul i spelet. 4/5, lätt.

Medlem

Finns en charm som ger vapnet 500 durability och dom flesta vapen har väl redan ca 500 durability så 500+500.. då håller vapnet bra länge

Medlem
Skrivet av klotim:

Ändå tråkigt att de inte har HDR implementerat men RT ska de minsann ha...

Inte ens tänkt på att hdr saknas,... spelar på xbox sx

Medlem

Jag vill nog ge spelet 9 av 10 möjliga(betyg för typ halva första delen av spelet). För att det uppfyller alla krav jag har på ett öppet världs spel. Jag drar bara bort en 1a eftersom jag är lite petig här. För på något ställe i början så klaffar inte riktigt storyn när jag spelade. Ett uppdrag kändes som om jag kom till Bazaaren för första gången. När jag redan varit där kanske 10 gånger innan. Det är verkligen ett bra spel och inga buggar alls förutom lite konstigt ragdollande.

1
Skriv svar