Rocket league kompis sökes!

Medlem
Rocket league kompis sökes!

Hallåj!

Har fastnat otroligt mycket för Rocket League sedan några veckor tillbaka. Är en casual spelare som siktar på hög nivå men har tyvärr ingen polare att lira med så brukar hamnar med många noobs som håller min rang tillbaka haha. Jag kör alltid competitive och joinar tournaments hyfsat ofta. Det hade varit roligt att hitta någon hyfsat jämnlik att lira med.

Ålder: 30
Rocket League nivå: Jag försöker hålla guld-nivå på competive men om jag haft ett glas rött för mycket så kanske jag halkar ner till silver hehe. Inget proffs direkt, men definitivt ingen noob heller. Helt vanlig lagom svensson nivå helt enkelt
Platform: Playstation

Jag spelar oftast någon gång mellan 18-22 (i mån av tid). Hojta till i tråden eller PM:a om du har lust att lira någon gång!

Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Hallåj!

Har fastnat otroligt mycket för Rocket league sedan några veckor tillbaka. Försöker träna och nå högsta möjliga nivå men har tyvärr ingen polare att lira med så brukar hamnar med många noobs som håller min rang tillbaka haha. Jag kör alltid Competitive för att nå högsta möjliga rang och joinar tournaments hyfsat ofta. Det hade varit roligt att hitta något hyfsat jämnlik att avancera med.

Ålder: 30
Nivå: Jag försöker hålla guld-nivå på competive men om jag haft ett glas rött för mycket så kanske jag halkar mer till silver Inget proffs direkt, men definitivt ingen noob heller. Helt vanlig svensson lagom nivå helt enkelt

Jag spelar oftast någon gång mellan 18-23 (i mån av tid).

Skriv i tråden om ni har lust att bli min rocket league buddy BrewMajk på Playstation heter jag.

Sure thing.

Skapligt på PSN.

Medlem

Skoj! la till dig nyss

Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Skoj! la till dig nyss

Såg det.
Får köra imorgon tror jag. Börjar bli sent

Medlem

Någon som spelar? Jag älskar 2v2 och är troligtvis champ 1 atm men kör mest solo 2v2.
Säkert kört 4000+ timmar men inte mycket i år. Sugen igen.

1
Skriv svar