Installerar StarCraft 2!

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Vad hände med husky? Det skulle jag vilja veta...

Skrivet av omgponies:

Han fick problem med rösten och slutade. Sen blev han ihop med någon stor bakyoutuber och hjälpte henne med grejer. Han raderade alla gamla videos och började ladda upp reaktionsvideos och annat icke spel relaterat på sin kanal för något år sedan. Det var lite cringe. Men det tråkiga är att starcraft contentet är borta.

Och de sysslar med sånt här för det mesta: https://i.ytimg.com/vi/gjNAibjiAVU/hqdefault.jpg (Det är Husky på bilden, man känner knappt igen honom)

Medlem
Skrivet av ClockWise:

Och de sysslar med sånt här för det mesta: https://i.ytimg.com/vi/gjNAibjiAVU/hqdefault.jpg

oj, det var deppigt

trodde han ägde något stort youtubenätverk?

Medlem

Vila i frid iNcontroL <3

Medlem
Skrivet av superlim:

oj, det var deppigt

trodde han ägde något stort youtubenätverk?

Det gör han kanske, jag har inte så bra koll på honom. Var ett par år sedan jag hittade honom igen, då var han hennes manager och de gjorde massa skräp-influenser-klipp likt den jag länkade bild på.

Medlem

Shit vad tacky, jag hittade hans kanal där ja. Fast det verkar inte som att han laddat upp på den heller på över ett år? Aja, tycker han och några andra var skitnice att lyssna på back in the days. Förstår inte varför man vill gå vidare i livet, men aja vissa vill...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Åkte och hämtade spelet på elgiganten


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Inaktiv
Skrivet av Molotov:

Råkade bli en utgrävning i historien här.
Undrar om TS @WaltX finns kvar bland oss?

Kan det vara/varit ett alt. account för @Walter S.A. Iego?

Jag lurkar omkring bland alla trådar och sprinklar skrönor om allehanda ting fortfarande, dock har jag aldrig spelat SC2.

Jag tror WaltX mest håller till på Twitter och tränar som tidigare.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

12
Skriv svar