Spelar inte JRPG's alls. 3 poäng är 3 för mycket
I drank what?
"There will be another time"
JRPG Master
Inte min genre
Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21
Rätt på tre gissningar. Inte riktigt min genre.
Nes samlare deluxe 712/712 Har alla nes spel som kommit ut i europa och usa
Som väntat. : P
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Inte min kopp
-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-
2/10 korrekta svar Du har åtminstone en sak gemensamt med JRPG-hjältar: minnesförlust. Haha inte så långt ifrån sanningen : )
Death is only the beginning
Kul quiz
Spela så mycket du orkar, och helst lite till.
Aldrig gillat japanska rollspel. Så allting var gissningar
Älskar jrpgs❤️
Fan, trodde att jag var på G där ett tag men att känna igen spelen utifrån en bild var fan för tufft.
AMD Ryzen 7 7700 CPU MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB Samsung Odyssey Smart G6
Inte direkt min favoritgenre, men lite koll och några korrekta gissningar så blir det ett dugligt resultat
Jag är gammal!
Ganska väntat
😎
Mitt resultat 3/10. Har ju spelat de flesta. Men minnet är som sagt dåligt.
Hahaha fy fan. Svårast hittills, Fredrik!
En god portion tur krävdes.
Youtube | Facebook | Twitch | Instagram |
Jrpg är bästa genren och anledningen till nintendo. Speciellt nds var en guldgruva när det gäller jrpg, switchen år också fantastisk. Ps har ju en del men mest final fantasy som knappast är jrpg efter vi
Klantade mig på sista frågan
Processor: Intel Core i7 14700K med Contact Frame och Kryosheet Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB RAM: Corsair Vengeance RGB 64GB 6400mhz Högtalare: Sonos Arc Ultra, Sonos Era 300 x 2. VR: Meta Quest Pro
Jag älskar JRPGs
PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz