Warner Bros-brawlern Multiversus får fler karaktärer och öppen beta

Robot
Warner Bros-brawlern Multiversus får fler karaktärer och öppen beta

Äntligen får vi spöa Batman som Velma från Scooby Doo.

#Multiversus, #Player-first-games, #Warner-bros


Medlem

Ser att kanske kunna vara en okej Smash-klon. Gött att det är F2P så man kan testa och se om det är värt att lägga sin tid på i alla fall.


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Moderator | Testpilot
Skrivet av Force:

Ser att kanske kunna vara en okej Smash-klon. Gött att det är F2P så man kan testa och se om det är värt att lägga sin tid på i alla fall.

Håller med. Även om F2P har sina problem (Och där Warner Bros. är en stor bov) tror jag att det här kan bli gött.

För mig som lirat mycket League of Legends har jag inget problem med en modell där x antal hjältar är gratis och man får köpa till sig fler med spelets egna valuta, eller med riktiga pengar. Bara genom att spela matcher så låser man upp de flesta karaktärerna tillslut.

Blir lättare för folk att hoppa in och spela detta istället för att lägga fullpris för Smash Bros.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jag gillar ändå konceptet och det är ju några av ens favoritkaraktärer som dyker upp, det blir ju också ett bra komplement till Mortal Kombat eller Injustice.
Hoppas att gameplay blir kul och att de fortsätter att utveckla detta med tiden, så det i alla fall med tiden blir en konkurrent till Super smash bros.

Lite kul ändå att se Shaggy dra Bugs Bunny på käften.

1
Skriv svar