Xbox Game Pass - Juli 2022 - Part 1

Gnällkuk

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Farornas Konung

Grattis till alla som inte spelat PowerWash simulator!

Medlem
Skrivet av JonseredRocks:

Grattis till alla som inte spelat PowerWash simulator!

Nöjet är helt på min sida!

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av robbis:

Jag testade det och fastnade inte alls för det. Kändes som en riktigt B version av pathfinder och ännu längre bort än divinity,som nästan satt standarden nu. Riktigt uselt i mina ögon.

Skrivet av AndyZedd:

Divinity är underbart men Pathfinder finner jag tyvärr inget behag i
Se så olika det kan vara Underbart 😁

Köpte direkt Lost Valley och de andra dlc:s då jag spelar Solasta på gamepass, vilket sällan har spel jag tycker är något

Haha, och jag har en tredje take istället där jag tycker Pathfinder är bäst av de tre, Solasta på andraplats och där jag inte alls gillade D:OS-liren.

Vad beträffar Solasta är det väl främst det narrativa som spökar för min del. Tycker det är svagt där, helt enkelt. Däremot är gameplay den klart bästa implementeringen av D&D 5e som jag stött på (även om jag inte är något större fan av 5e till att börja med).

Medlem
Skrivet av Bennii:

Jag spelade precis färdigt Road 96. Tyckte det var riktigt bra. Helt i min smak. Rekommenderas varmt.

Nu är jag inte klar riktigt ännu. Men jag fick sådant behov av att komma hit och be alla spela det. Ett toppenspel imo.

Ambassadör
Xbox
Nu kör vi!

signatur

Jump in.

Moderator | Testpilot

Det där ser riktigt, riktigt tillfredställande ut.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av uberpwnage2.0:

Det där ser riktigt, riktigt tillfredställande ut.

Ja... helsike vad bra det är. Timmarna bara flyger förbi... Sätta sig ner med en bra podcast, en trevlig drink och bara njuta. Det här kan nog fasiken bli mitt GOTY.


signatur

Jump in.

12
Skriv svar