FZ på Moderskeppet – Kryssningen för alla som älskar spel och hårdvara!

Moderator | Testpilot

Ses där!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Från en som inte är så jätteintresserad av evenemanget så vill jag bara säga att det ser riktigt bra uppstyrt ut. Känns verkligen ut att vara seriöst/proffisgt upplagt. Hoppas utfallet blir bra!

Ha så kul ni som ska dit!

Medlem

Trevlig resa ni som åker!

FZ
Andreas Dimestam
Skrivet av PontusT:

För en annan som var supertaggad för detta och som ej kom med, så är det här som att strö salt i såret och sedan försöka tvätta bort det med citron.... #jageintebitter

Tyvärr blev många utan biljett eftersom vi sålde slut på nolltid, men håll ut. Vi planerar redan inför nästa resa.

Medlem
Skrivet av anon_333271:

Så, dom 2 sköna snubbarna från Katrineholm som bodde på våning 10. Runt 30 års åldern.. den ena kallades för "dansken". Dom käkade också brunch vid 10 tiden.

Någon som känner dessa?

Nej men jag söker också dessa herrar!

Medlem
Skrivet av janssonn:

Nej men jag söker också dessa herrar!

Närvarande! 🙋‍♂️

FZ
Andreas Dimestam

Nu kan vi äntligen avslöja att Moderskeppet lägger ut på nytt den 12 oktober. Tack vare fjolårets fantastiska uppslutning kan vi levla upp och fylla HELA Viking Cinderella med massvis av godsaker för dig som älskar spel, teknik och nördkultur.

Missa inte chansen att säkra din biljett och häng med på en riktigt härlig resa. I takt med att avresan närmar ska programmet bland annat fyllas av FZ, SweClockers, Syntax Error, Instant Remedy, Chipzel och Karategamers – och mycket mer därtill!

Läs mer och boka: https://moderskeppet.geeks.se/

123
Skriv svar