Färre än 1 % av Netflix prenumeranter spelar dagligen Netflix-spel

Medlem

220 miljoner prenumeranter och ingen vet om att det finns spel på plattformen, bra jobbat. 👌👌👌

Medlem
Skrivet av Redstar:

220 miljoner prenumeranter och ingen vet om att det finns spel på plattformen, bra jobbat. 👌👌👌

1,7 miljoner dagliga användare vet uppenbarligen om det, en siffra som troligen är högre (då alla inte spelar dagligen)


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

?
Delar ni konto/Are jo chairing a ackount?

Nej. Har du en egen tanke, eller tänker bara det massmedia säger åt dig att tänka?


signatur

I drank what?

Medlem

Jag spelade igenom Stranger things 3 och det var ett riktigt trevligt isometriskt action spel med fin pixelgrafik.

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Filmen från 2002? Fem år innan Netflix började streama och sex år innan begreppet woke populariserades? Jag kan hålla med om att det ganska ofta checkas i boxar för att passa dagens känslilga klimat(se krav för nominering till BAFTA t.ex), men här har du nog gått full Karen i onödan


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Priapsi:

Filmen från 2002? Fem år innan Netflix började streama och sex år innan begreppet woke populariserades? Jag kan hålla med om att det ganska ofta checkas i boxar för att passa dagens känslilga klimat(se krav för nominering till BAFTA t.ex), men här har du nog gått full Karen i onödan

Skämtet var att de i den filmen dödar nassar. Om den hade gjorts idag hade den haft 1.4 på IMDB pga "hatar vita".
Så, då var det avklarat.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Skämtet var att de i den filmen dödar nassar. Om den hade gjorts idag hade den haft 1.4 på IMDB pga "hatar vita".
Så, då var det avklarat.

Haha, ser nu att jag svarade helt fel snubbe. Borde ha läst lite mer noggrant. Ditt skämt är jag helt med på.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Jag har hört att netflix ska satsa på spel men inte att de redan har lagt till en massa spel och det suger ju att de bara har mobilspel. Ville ju streama spelen på datorn i så fall...

12
Skriv svar