League of Legends kommer till Game Pass nästa vecka

Robot
League of Legends kommer till Game Pass nästa vecka

…tillsammans med andra spel från Riot Games.

#Riot-games, #game-pass


Medlem

Oj, bra bonsuar för LoL. Nu var det rätt länge sedan jag spelade men har för mig att det var rätt mycket grindande för att låsa upp karaktärer (speciellt nya som släpptes). Detta kan förstås ha ändrats, då det som sagt var länge sedan jag spelade.

Medlem

Kul att man kan alla 160 champions + deras 4 abilities men kan knappt hälften av det periodiska systemet 😆


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Nu gäller det bara att path of exile får game pass så man får alla cosmetics gratis

Medlem
Skrivet av Nerox:

Oj, bra bonsuar för LoL. Nu var det rätt länge sedan jag spelade men har för mig att det var rätt mycket grindande för att låsa upp karaktärer (speciellt nya som släpptes). Detta kan förstås ha ändrats, då det som sagt var länge sedan jag spelade.

Du får bra mycket mer rewards när du spelar idag som gör att du kan låsa upp karaktärer i en rejält högre takt än förr, men det är fortfarande mycket tid man behöver lägga.

Medlem
Skrivet av abso:

Du får bra mycket mer rewards när du spelar idag som gör att du kan låsa upp karaktärer i en rejält högre takt än förr, men det är fortfarande mycket tid man behöver lägga.

Ah okej, kan ju dock ha förståelse att det går snabbare idag med tanke på antalet champions det finns. När jag var aktiv så var det inte ens hälften så många som idag.

Avstängd

Kommer det även till Xbox Cloud Gaming? Står bara Game Pass vilket ALLTID är förvirrande om det menas om även Xbox Cloud Gaming får det.

Avstängd
Skrivet av dTexN:

Kul att man kan alla 160 champions + deras 4 abilities men kan knappt hälften av det periodiska systemet 😆

Inte så konstigt. Man lär sig lättare av det man är intresserad av

Medlem
Skrivet av jontebula:

Kommer det även till Xbox Cloud Gaming? Står bara Game Pass vilket ALLTID är förvirrande om det menas om även Xbox Cloud Gaming får det.

Det är PC enligt gamepass-appen (och artikeln). I appen kan man alltid se var spelet blir tillgängligt (console, pc, cloud).
Jag vet inte om något PC-spel funnits som cloud-variant? Min känsla har varit att det främst varit console-spel som gått att streama.

Avstängd

Hoppas att Xcloud får alla dessa spel 2023 eller 2024

1
Skriv svar