Röstskådis antyder att det kan bli mer Deathloop

Robot
Röstskådis antyder att det kan bli mer Deathloop

"Sa jag precis nåt jag inte borde?"

#Arkane-studios, #Deathloop


Medlem

Blev det här en hit?
Det kändes som att det visades upp under varenda möjliga sekund av Sony innan släppet, fick bra betyg, för att sedan komma och gå inom en vecka!

Medlem

Jag blev väldigt påverkad av den negativa kritiken av spelet så jag tyckte att det var svårt att spela igenom hela. Helt ok spel men jag hann aldrig spela tillräckligt mycket för att komma till dom bitarna som kanske var dåliga. Har fortfarande kvar spelet så jag kan fortfarande få ett ryck en dag och kanske spela igenom hela.....

Medlem

Deathloop bombarderade oss med en massa trailers som inte riktigt stämde överens med hur spelet faktiskt är, vilket förmodligen fick mång att skippa spelet. Men det är synd, för det var egentligen sann Arkane-magi där i själva spelet, som fler borde uppleva. Jag gick in med låga förväntningar, men blev faktiskt riktigt WOW:ad över hur kul spelet var.

Medlem

Exklusivt till Xbox kanske?

Medlem

Tyckte det var enformigt att spela om exakt samma bana hela tiden verkligen ingenting för mig. Bra gameplay men ett ganska tråkigt spel. Överskattat. Skulle ge det ett medelbetyg eller strax under.

Avstängd

Spelet är väl helt okej, men det är så löjligt lätt och NPC/ai är så jävla retard så är inte kul att spela även om jag blev hyfsat intresserad av storyn

Medlem
Skrivet av fejksson:

Spelet är väl helt okej, men det är så löjligt lätt och NPC/ai är så jävla retard så är inte kul att spela även om jag blev hyfsat intresserad av storyn

Take it easy man


signatur

Allätare

Medlem

Deathloop is great, man.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Jozo:

Blev det här en hit?
Det kändes som att det visades upp under varenda möjliga sekund av Sony innan släppet, fick bra betyg, för att sedan komma och gå inom en vecka!

Delar din uppfattning. Jag spelade igenom det två gånger och är såhär i efterhand besviken. Spelet kändes fjuttigt på flera sätt. Tråkiga och simpla bossar, obalanserade krafter, utforskandet kändes inte givande eller spännande, storyn kändes sådär, mötet med bruden som hypades så mycket var inte alls fett, med mera.

Trist då jag älskar studions andra spel, speciellt Prey.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar