Ny reklamfilm visar de största Playstation-titlarna - och Uncharted 5?

Robot
Ny reklamfilm visar de största Playstation-titlarna - och Uncharted 5?

En ögonblicksbild sätter fart på fantasin.

#playstation, #uncharted


Medlem

Ingen brist på spel iaf, men ser mest fram emot PSVR2, Horizon är helt sjukt välpolerat, satt igår med fotoläget i forbidden west och trodde knappt mina ögon. Att få lira i den världen i VR kommer bli det största som hänt mig sen jag fick mitt första TV-spel på 80-talet.

PSVR2 tror jag kommer vara en av de största fördelarna med PS5 framöver. Ingen lowest common denominator att ta hänsyn till och foveated rendering för att kunna få 90-120 fps i 4k/HDR typ "gratis". Ett enormt kliv framåt för "riktiga" spel i VR, spännande tider!

Gnällkuk

Var det inte ett nytt Indiana Jones-spel på g?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Var det inte ett nytt Indiana Jones-spel på g?

Detta ser ändå ut som en kvinnlig karaktär. Hårfärg verkar stämma med Cassie

Medlem

Hade varit lite mysigt med ett nytt Uncharted. Men jösses vilken pinsam reklamrulle, trodde man lagt ner dessa…

Medlem

Ett nedtonat Uncharted spel med dottern, som fokuserar mer på pusseldelen/äventyr och inte så mycket på action, om man får önska?

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Var det inte ett nytt Indiana Jones-spel på g?

Jo fast det är från MachineGames och Bethesda dvs Microsoft ägt. Det är vad jag vet inte uttalat om det blir xbox-exklusivt men ändå helt uteslutet att Sony skulle visa ett klipp från ett microsoft-spel i detta fall.

It's not a lake, it's an ocean

Låt Uncharted vila.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Låt Uncharted vila.

Jag spelar gärna ett nytt Uncharted spel. Uncharted 4 är helt klart en av höjdpunkterna under förra konsol-generationen.

Medlem

Kan ju va precis vad som helst. Men ett skönt äventyrsspel i bästa Uncharted-anda är alltid välkommet.

Medlem

Ett nytt Uncharted hade varit underbart!


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem
Skrivet av Lindhenberg:

Ingen brist på spel iaf, men ser mest fram emot PSVR2, Horizon är helt sjukt välpolerat, satt igår med fotoläget i forbidden west och trodde knappt mina ögon. Att få lira i den världen i VR kommer bli det största som hänt mig sen jag fick mitt första TV-spel på 80-talet.

PSVR2 tror jag kommer vara en av de största fördelarna med PS5 framöver. Ingen lowest common denominator att ta hänsyn till och foveated rendering för att kunna få 90-120 fps i 4k/HDR typ "gratis". Ett enormt kliv framåt för "riktiga" spel i VR, spännande tider!

Instämmer.
Nu är der inte så länge kvar


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av MasonDixon:

Jag spelar gärna ett nytt Uncharted spel. Uncharted 4 är helt klart en av höjdpunkterna under förra konsol-generationen.

För mig kändes det lite som att äta för mycket godis. Franchisen har gjort sitt, det fjärde spelet bidrog inte med någon utveckling utan var exakt samma recept en gång till.

Tror jag att det kommer ett nytt Uncharted (kanske utvecklat av en annan studio)? Ja. Inte vill Sony begrava en sådan här kassako.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av B-itta:

Ett nedtonat Uncharted spel med dottern, som fokuserar mer på pusseldelen/äventyr och inte så mycket på action, om man får önska?

Håller med. Det hade varit väldigt intressant om dom fokuserade på pussel och att smyga förbi eller distrahera fiender alternativt använda miljön för att göra sig av med dom. Har alltid tyckt att massmordsdelarna i Uncharted är lite malplacerade.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Skrivet av Ruffles:

För mig kändes det lite som att äta för mycket godis. Franchisen har gjort sitt, det fjärde spelet bidrog inte med någon utveckling utan var exakt samma recept en gång till.

Tror jag att det kommer ett nytt Uncharted (kanske utvecklat av en annan studio)? Ja. Inte vill Sony begrava en sådan här kassako.

Spelmässigt kanske, tekniskt och grafiskt var det väldigt imponerande.

Medlem
Skrivet av Ruffles:

För mig kändes det lite som att äta för mycket godis. Franchisen har gjort sitt, det fjärde spelet bidrog inte med någon utveckling utan var exakt samma recept en gång till.

Open world-delar, fordonskörning och änterhake?

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Margy:

Open world-delar, fordonskörning och änterhake?

Putta på lådor, scriptade actionssekvenser, putta på lådor, stealth i högt gräs, putta på lådor... Missförstå mig rätt, Uncharted 4 är ett jättebra spel. Men min känsla genom hela äventyret var att jag hade spelat detta förut. Vilket jag ju hade i tre spel tidigare.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av heady89:

Spelmässigt kanske, tekniskt och grafiskt var det väldigt imponerande.

Absolut. Ett tekniskt mästerverk, precis som TLOU2.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Förhoppnings ett spel med Cassie men det ska ju komma ett nytt Tomb Raider spel i Unreal 5. Kan det vara så att Sony mot alla odds har fått Tomb Raider PS exklusivt och det var det vi såg?

Medlem

Uncharted 4 hade några av de absolut coolaste scenerna jag någonsin har upplevt i ett spel (biljakten bl.a) och det är det som kännetecknar Uncharted för mig. Helikopterjakt medan hus ramlar ihop, fighter medan skepp långsamt tar in vatten och sjunker, att ta sig ut ur ett brinnande hus medan huset brinner ner till grunden, att hoppa på taket av ett tåg eller att fightas i luften i ett störtande flygplan är Uncharted för mig. Jag ser gärna att man håller igen lite på skjutsekvenserna, men så länge jag får spela mer Uncharted är jag mer än nöjd.


signatur

Kunskapsförmedlare.

1
Skriv svar