Starfield har releasedatum! Släpps 6 september
FiNALY...!!!!.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||
Vilket konstigt sätt att annonsera datum bara genom ett Twitter inlägg. Trodde helt klart att det skulle ske på något event eller liknande då det är ett så pass stort spel
Får hoppas att dom är redo att släppa spelet denna gången då det är andra gången det är försenat nu, så det inte blir en "Cyberpunk release".

Varje gång man ser ett datum från jänkarna. Ah, jun... eh, nej just det. Suck.
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Ja då blir det att sätta tänderna i spelet 2024 som jag trodde.
Kul för dom som längtat. Ska verkligen bli intressant och se vad dom har snickrat ihop.
Personligen har jag aldrig riktigt varit ett fan av Bethesda-spelen(främst Elder Scrolls/Fallout 3 och framåt) p.g.a. den klumpiga/tråkiga och oinspirerade gameplayen men även hur karaktärer rör sig.
Men Starfield är jag ändå lite sugen på att testa. Det är väl deras "nasa-punk"-stil som ser ganska cool ut som lockar samt att det är ett helt nytt IP då.
The more I practice, the luckier I get.
So much for ”första halvan av 2023”
Jag hatar när jag har rätt
Jag är dock lite orolig för en ytterligare försening.
Det har fortsatt vara alldeles för tyst för att en lansering ska vara 3-ish månader bort
"Tidigare i år pratades det om ett dedikerat Starfield-event vid ett ej angivet datum. Inget nytt om det än."
11 juni är datumet för starfield eventet...
Japp framkommer i samma film. Starfield Direct 11 juni.
PC(4090/7700X) | Series X | PS5 | Switch | Steam Deck
https://i.pinimg.com/originals/d7/ef/39/d7ef39366f6ffa6239c60...
Varje gång man ser ett datum från jänkarna. Ah, jun... eh, nej just det. Suck.
Skulle väl inte kalla ISO 8601 för japansk - den är internationell och borde slå ut alla andra dumheter.
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
11 juni är datumet för starfield eventet...
"Tidigare i år pratades det om ett dedikerat Starfield-event vid ett ej angivet datum. Inget nytt om det än."
Japp framkommer i samma film. Starfield Direct 11 juni.
Hur kunde man inte ha eventet 9:e juni? *facepalm*
Skulle väl inte kalla ISO 8601 för japansk - den är internationell och borde slå ut alla andra dumheter.
Har inte gjort bilden så tar inget ansvar
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Bra. Äntligen ett lanseringsdatum för ett Xbox-spel.
släpps en vecka efter baldur's gate 3 alltså. lite tokigt, då jag ser fram emot BG3 väldigt mycket, men finns inte en chans att jag spelar igenom det på en vecka, och kommer garanterat inte kunna hålla mig borta från starfield när det släpps ..vilket skulle leda till att de två spelen overlap'ar / att jag överger BG3 för starfield, och så kan vi ju inte ha det. i-landsproblemens i-landsproblem.
blir till att vänta med BG3 tills efter starfield tror jag.