Destiny 2-klan sökes

Medlem
Destiny 2-klan sökes

Tjena!
Jag har spelat Destiny sen jag vann en tävling på FZ (tror det var år 2013 eller 2014) där jag fick åka och testa Destiny 1 betan på ett event hos Webhallen. Sen dess har jag kört Destiny och senare Destiny 2 solo.
För 2 år sen började en av mina närmsta vänner spela Destiny och vi gick med i en internationell klan tillsammans där vi började testa på lite raids och dungeon tillsammans med klanen, annars har vi kört bara vi två eller solo under alla expansioner.
Nu på senare tiden har dock klanen vi är med i börjat dö ut/ta in folk som inte är så aktiva av sig så vi har börjat prata om att leta oss vidare.
Drömmen vore då att hitta en svensk aktiv klan som skulle kunna tänka sig att ta med oss.

Lite info om mig iaf:
Jag kör Destiny nästan dagligen
Jag älskar att köra Coop men också solo
Jag kör mycket dungeons dock ofta med strangers
Jag har kört dem flesta raidsen med förra klanen men vill gärna köra mer raids framöver, lättare om man iaf snackar samma språk
Jag är inte bäst på det jag gör men är öppen för att lära mig, all info och lärdom jag kan få är jag öppen för

Om det finns någon svensk klan som gillar att raida, köra dungeon, weekly eller bara är allmänt öppen för aktiva spelare så säg gärna till, finns plats för två så vill gärna min polare joina också!

Snackar gärna i discord och annars har en generellt good time tillsammans. Hör gärna av er om det finns någon annan Destiny-spelare/klan där ute som vill spela tillsammans!

Medlem

Detta community startades i desriny ett och lever fortfarande!

https://discord.gg/N5deuFSa

Jag själv har inte spelat på flera år, men hänger kvar i deras discord.


signatur

Rastaration @ PSN & Twitch

1
Skriv svar