FZ spelar Öppna Betan™ i helgen – vad spelar du?

Robot
FZ spelar Öppna Betan™ i helgen – vad spelar du?

Demonslakt, igelkottar och Linux-drivet soffspelande står på agendan.

#diablo-iv, #resident-evil-4, #spelhelg


Medlem

Diablo 4 öppna betan. Skall svära över köer och testa necromancer.

Under tiden jag svär över köer så kör jag vidare på Labyrinth of Galleria: The moon society (PS5) (Dungeon Crawler med grid movement)

Medlem

Just ja, öppen beta ikväll. Tänkte lira Deus Ex (1:an) men D4-beta känns såklart lockande.

Medlem

Blir Sea Of Thieves som vanligt i helgen det är ju också community weekend samtidigt så mer guld och rep bonus.

Medlem

Jag planerar att spela resident evil 4, diablo 4, resident evil 4, tchia, ghostwire Tokyo, Dead space, resident evil 4. I den ordningen 🤙

Medlem

Installerade Resident Evil 4 remaken på Steam inatt o lirade 40 minuter. Ska fortsätta mitt äventyr nu som Leon.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Kommer testa på mer av 10.0.7 i WoW Retail, bra första intryck från onsdagen och torsdagen. Snabbt och enkelt att fixa gear till nylevlade karaktärer.
Fortsätter nog säkert även mina eskapader i Hitman Freelancer, har ett antal kampanjer under bältet nu men alltid kul att utmana sig själv med nya sätt att ta sig an måltavlorna.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Resident Evil 4 Remaken och D4.

Medlem

Kommer nog inte spela så mycket alls i helgen, kommer sitta i kö på diablo4 betan större delen av tiden

Medlem

Where beta? Game cannot be played yet :C Ere 18.00?

Medlem

Kommer fortsätta med Wo Long, och Mass Effect 2.

Kanske testar Diablo 4 betan, men det är bara om kötiden är rimlig.

Medlem
Skrivet av estling:

Where beta? Game cannot be played yet :C Ere 18.00?

Happ. 8 min över dök knappen upp. 60 min kö blev det, men tiden går fort ^^

Medlem

diablo 4 var ju egentligen givet, men jag orkar inte. tänkte mig lite borderlands 3 coop istället


signatur

//monster

Medlem

Dying Light co-op är planerat med lite jagandet efter platinum i Returnal vid sidan av, bara 2 (3) trophys kvar nu.


signatur

gorm streamar ibland!

Medlem

Resident evil 4 remake och Saints and sinners 1 och lite Apex.

Medlem

Fortsätter strider mot maskiner i Horizon Forbidden West och tittar på när dottern spelar Tchia 🙂

Medlem

Fortfarande hooked på Hades

Skippa D4, det verkar vara ett skitspel :/

Har faktist inte särskilt kul .det är nått som saknas i känslan


signatur

New life, New hope

Medlem

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av kalle.lindestrom:

Har faktist inte särskilt kul .det är nått som saknas i känslan

För mig är känslan okej, inte D2 bra kanske men har insett att grinda monster inte är min grej längre.
Provat båda open beta helgerna nu men efter ett par timmar känner jag mig mätt på spelet och tappar intresset.
Dock har jag roligt när jag tittar på Wakkaah:s streams så tittar på dom istället.

Resident Evil 4: Remaken är dock grym, så lirar det.

Inaktiv
Skrivet av Tiggaren:

..efter ett par timmar känner jag mig mätt på spelet och tappar intresset.

Fick den känslan precis nu. Var rätt skoj i början.
Blev precis level 12 och kom till en ny by.. och 100 quest-marks dök upp.
Då tappade jag lusten och stängde av.

Redaktör
Skrivet av Stephanie of Astora:

Skippa D4, det verkar vara ett skitspel :/

Vad spelar du istället?


signatur
1
Skriv svar