FZ spelar Öppna Betan™ i helgen – vad spelar du?
Demonslakt, igelkottar och Linux-drivet soffspelande står på agendan.
#diablo-iv, #resident-evil-4, #spelhelg
Installerade Resident Evil 4 remaken på Steam inatt o lirade 40 minuter. Ska fortsätta mitt äventyr nu som Leon.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||
Kommer testa på mer av 10.0.7 i WoW Retail, bra första intryck från onsdagen och torsdagen. Snabbt och enkelt att fixa gear till nylevlade karaktärer.
Fortsätter nog säkert även mina eskapader i Hitman Freelancer, har ett antal kampanjer under bältet nu men alltid kul att utmana sig själv med nya sätt att ta sig an måltavlorna.
Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21
Where beta? Game cannot be played yet :C Ere 18.00?
Happ. 8 min över dök knappen upp. 60 min kö blev det, men tiden går fort ^^
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Har faktist inte särskilt kul .det är nått som saknas i känslan
För mig är känslan okej, inte D2 bra kanske men har insett att grinda monster inte är min grej längre.
Provat båda open beta helgerna nu men efter ett par timmar känner jag mig mätt på spelet och tappar intresset.
Dock har jag roligt när jag tittar på Wakkaah:s streams så tittar på dom istället.
Resident Evil 4: Remaken är dock grym, så lirar det.
..efter ett par timmar känner jag mig mätt på spelet och tappar intresset.
Fick den känslan precis nu. Var rätt skoj i början.
Blev precis level 12 och kom till en ny by.. och 100 quest-marks dök upp.
Då tappade jag lusten och stängde av.