Techland har en Dying Light 3-fråga

Robot
Techland har en Dying Light 3-fråga

"OBS: Detta är ingen Dying Light 3-utannonsering."

#dying-light, #dying-light-2, #dying-light-3


Medlem

Att Dying Light 3 kommer är ju givet. Hoppas så snart det är möjligt då jag inte kan få nog av denna KUNG serie. Förbaskat skoj o spännande att kunna vara så smidig o snabb inom parkour. Ska bli intressant att se vart i världen de lägger 3ans stad. 1an var ju i fiktiva Harran i Turkiet. 2an var i Tyskland eller Frankrike skulle jag tippa. Man fick ju aldrig veta det tyvärr.

Väljer nog också GRE Agenten.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

GRE agent turned good var väl 1an. Och Pilgrim/Nightrunner var ju 2an. Låter som att det är ganska tomt i idébanken.

Medlem

Tycker det är kul när man försöker involvera fans i såna här situationer. Känns logiskt, utvecklaren får förhoppningsvis rätta svaret och fans känner sig del av.

Är själv ett fan av spelet

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Att Dying Light 3 kommer är ju givet. Hoppas så snart det är möjligt då jag inte kan få nog av denna KUNG serie. Förbaskat skoj o spännande att kunna vara så smidig o snabb inom parkour. Ska bli intressant att se vart i världen de lägger 3ans stad. 1an var ju i fiktiva Harran i Turkiet. 2an var i Tyskland eller Frankrike skulle jag tippa. Man fick ju aldrig veta det tyvärr.

Väljer nog också GRE Agenten.

Jag hade inte valt nåt av alternativen. Varför begränsa sig liksom

Svarade på hans tweet med

"A special ops soldier (not GRE, nor a GRE splinter group), enhanced with a special strain of the virus , sent in with a group somewhere to eliminate a specific threat. Then shit turns sideways.. (shocker). Male/Female choice, custom hero."

Avstängd

Dying Light 2 var inte lika roligt att spela som ettan. Jag ser gärna att Techland gör ett FPS i andra världskrigs-miljö.

Medlem

Så jävla billigt sätt att försöka trumma upp hype/funding.

Eller är det kanske faktiskt så att utvecklarna känner ett genuint kval som dom måste avgöra även fast det inte står klart om det blir något Dead Island 3 över huvud taget, här kommer det: Vad jobbade protagonisten med förut.. Eller.. Vad han jobbar med idag? Även fast det inte direkt finns yrken...?
Det här måste måste ni hjälpa oss att reda ut!

Den här typen av nyhet som bara finns för att både dom som det rapporteras om och av gynnas av att det kommer en nyhet (ena får clicks, andra hype) - men där nyhetsvärdet är absolut noll. Eller kanske till och med minus, om det går. En anti-nyhet.
Den typen av nyhet som inte bara får en att känna att den nyheten i var är helt värdelös, utan att kanske till och med nyheter i stort också är värdelösa.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Anton Q:

Så jävla billigt sätt att försöka trumma upp hype/funding.

Eller är det kanske faktiskt så att utvecklarna känner ett genuint kval som dom måste avgöra även fast det inte står klart om det blir något Dead Island 3 över huvud taget, här kommer det: Vad jobbade protagonisten med förut.. Eller.. Vad han jobbar med idag? Även fast det inte direkt finns yrken...?
Det här måste måste ni hjälpa oss att reda ut!

Den här typen av nyhet som bara finns för att både dom som det rapporteras om och av gynnas av att det kommer en nyhet (ena får clicks, andra hype) - men där nyhetsvärdet är absolut noll. Eller kanske till och med minus, om det går. En anti-nyhet.
Den typen av nyhet som inte bara får en att känna att den nyheten i var är helt värdelös, utan att kanske till och med nyheter i stort också är värdelösa.

Jag tycker det är bra att FZ rapporterar sånt här för oss som inte hänger på Twitter. Det händer mycket spelrelaterat där som jag helt hade missat om dom inte gjort det.

Sen är det smart av Techland att få fans av serien att känna sig involverade i utvecklingen av spelet redan från start och jag tror att många uppskattar det. Det skulle ju också kunna vara ett smart sätt att välja inriktning på nästa spel utan att skapa dålig stämning på kontoret. Jag vet själv hur dålig stämning det kan bli på en arbetsplats när vissa inte får sin vilja igenom och med en sån här omröstning kan man ju bara referera till fansen


signatur

PSN: OAKTHYR

1
Skriv svar