Officiella tråden för FZ:s Diablo IV-klan

Moderator

Följer vidare på svar från Uber ang. klanplatser. Det finns ca 100 platser kvar. Jag är inne nu fram tills 12 och godkänner ansökningar. Så gör ett försök igen!

Medlem

Kul! Jag är riktigt taggad och har sökt om en plats! Blir nog inte game förrens imorgon!


signatur

"Out of order? I show you out of order!" - Al Pacino, Scent of a woman.

Medlem

Hoppas det finns plats kvar på tisdag

Moderator | Testpilot

Jag sitter och spelar för fullt nu så är det folk som vill joina är det bara att söka upp FZSE inne i spelet.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv

Jag joinade Så kul det ska bli. Kommer mestadels spela solo men det blir ju magiskt om vi tacklar världsbossar osv tillsammans!

Inaktiv

Enligt tradition blir det ju såklart totalt jäkla fredagskaos på jobbet så jag är helt sönderstressad när jag kommer hem. Måste ta en powernap innan jag ger mig in i Sanctuary.

Medlem

Ansökte precis. hoppas det fortfarande finns platser kvar Min karaktär heter Snax.

Moderator

Viktigt meddelande: Skriv whisper till mig eller @rizefall#6552 in game, här eller på discord för att uppgraderas till member och behålla din plats in klanen.

Moderator

Eftersom att klanen blivit bombad med ansökningar kan man nu bara gå med genom inbjudan. Kontakta mig eller @uberpwnage2.0 för hjälp!

Gen
Medlem

Störande att Clan Challenges spammas i chatten hela tiden. Tydligen inget som går att stänga av heller vad jag förstått?

Medlem

Jag tar gärna en inbjudan till gillet, om det fortfarande finns plats Nickar Wholemane in game.

Moderator
Skrivet av Methea:

Jag tar gärna en inbjudan till gillet, om det fortfarande finns plats Nickar Wholemane in game.

Lägg till Wakkaah#2868 på battlenet å säg till så bjuder jag in!

Moderator
Skrivet av Gen:

Störande att Clan Challenges spammas i chatten hela tiden. Tydligen inget som går att stänga av heller vad jag förstått?

Tror tyvärr inte det går att stänga av. =/

Medlem

Jag slölirar och har kul. Gillar att kuta runt och "upptäcka". Antar att klanen är full vid detta laget?


signatur

Tappat bort min gamla, troligen deletade inloggning.

Moderator
Skrivet av Beginner:

Jag slölirar och har kul. Gillar att kuta runt och "upptäcka". Antar att klanen är full vid detta laget?

Det finns fortfarande lite plats kvar! 😁 Skicka ditt battlenet is så bjuder jag in!

Medlem

Riktigt kul initiativ och härligt att se en aktiv chatt! Har mest spelat på ps5 hittills så har mest lurkat i bakgrunden tyvärr

Medlem

Hej Wakkaah, har skickat en friend request via Battlenet, vill gärna gå med i FZ klanen.

Medlem
Skrivet av Andyrew:

Riktigt kul initiativ och härligt att se en aktiv chatt! Har mest spelat på ps5 hittills så har mest lurkat i bakgrunden tyvärr

Tips är att koppla in ett tangentbord på ps5.

Det underlättar även om det fortsatt är lite bökigt då man behöver öppna chatt/skrivfältet med handkontrollen, skriva med tangentbordet och skicka meddelandet med handkontrollen.

Jag har inte hittat ett annat sätt ivf 😁 Men klart bättre/snabbare än att skriva med handkontrollen

Moderator
Skrivet av Optimus Vader:

Hej Wakkaah, har skickat en friend request via Battlenet, vill gärna gå med i FZ klanen.

Har accepterat! Det är bara att söka genom att klicka på mitt namn in game nu!

Moderator

Välkommen till FZSE - den officiella Diablo IV-klanen för fz.se!

Hos oss är gemenskap nyckeln! Vi strävar efter att skapa en vänlig och välkomnande atmosfär där spelare kan hitta vänner att spela Diablo IV med. Vi är huvudsakligen en svenskspråkig klan. Oavsett om man föredrar hardcore, en mer avslappnad upplevelse eller något däremellan är man varmt välkommen att vara del av vår klan!

Oavsett om du är en ensamvarg som söker nya vänner eller om du redan är del av FZas community så är detta platsen för dig. Kom och var en del av vår gemenskap och låt oss skapa minnesvärda Diablo IV-äventyr tillsammans!

För att gå med i klanen måste du lägga till mig eller Rizefall#1448 eller Wakkaah#2868 på battlenet som vän. Efter vi accepterat kan ni klicka på våra namn in game och ansöka om att gå med i klanen.

Vår officiella tråd på fz.se - Här kan ni diskutera allt som har med klanen att göra eller dela med er av era äventyr!
https://www.fz.se/forum/trad/454192-officiella-traden-for-fzs...

Regler:
Alla medlemmar i klanen förväntas följa reglerna nedan.
1. Respektera och behandla alla medlemmar med vänlighet och hänsyn. Vi värdesätter en positiv och inkluderande atmosfär där alla kan känna sig välkomna.
2. Håll er till diskussioner kring spelet, klanen och FZ. Undvik diskussion om politik och religion.
3. Håll ett vårdat språk och en trevlig ton.
4. Att trakassera eller diskriminera andra klanmedlemmar är strikt förbjudet.

Den som bryter mot någon av dessa regler kan bli avstängd tillfälligt eller permanent.

Medlem
Skrivet av jaicoas:

Tips är att koppla in ett tangentbord på ps5.

Det underlättar även om det fortsatt är lite bökigt då man behöver öppna chatt/skrivfältet med handkontrollen, skriva med tangentbordet och skicka meddelandet med handkontrollen.

Jag har inte hittat ett annat sätt ivf 😁 Men klart bättre/snabbare än att skriva med handkontrollen

Hm, trodde inte det funkade. Blir till att köra så ikväll!

Medlem

Fan, tänkte inte på om jag blivit medlem imorse när jag loggade in. Ansökte igår vid lunch


signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Moderator | Testpilot

För tillfället är klanen full. Superkul att det gick så snabbt, men synd att det inte finns plats för fler!

Mest troligen kommer det öppnas upp lite platser då vi hade problem med folk från andra länder som kunde söka upp klanen och be om att få joina, där vi sedan hade svårt att veta vilka som var från FZ eller inte.

Vi uppdaterar här i tråden om det öppnas upp. Vi funderar även på om vi ska starta upp en andra klan för resten


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Trist Blev först nekad när jag försökte bli medlem. Hoppas att det startas en andra klan eller att det öppnas upp någon slot.

Moderator | Testpilot
Skrivet av nicbex:

Trist Blev först nekad när jag försökte bli medlem. Hoppas att det startas en andra klan eller att det öppnas upp någon slot.

Ber om ursäkt för det. Det som hände var att vem som helst kunde söka upp klanen och be om att få vara med och till en början accepterade vi alla.

Visade sig att en del var från andra länder och när vi hade typ 40+ som vi väntade på att de skulle acceptera för att komma in (Medlem ansöker, vi accepterar, medlem accepterar) så beslutade vi oss att försöka kontakta dem och se om de är från FZ, annars fimpa och bjuda in senare om det fanns plats.

Blizzard har verkligen inte gjort administeringen enkel


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Moderator

Finns det någon här som skulle vara intresserad av att ta ledarrollen för vår andra klan? Skriv ett pm till mig. Du måste vara beredd på att det är lite jobb. Men kanske tycker någon det är kul?

Medlem

Hej Wakkaah,

Har skickat en friendrequest. Vill gärna gå med i FZ klanen.

Medlem

Jag blev med i klanen i fredags. Hoppas att ni inte kickat mig då jag inte lagt till någon av er. Kommer inte spela mer förrän på tisdag.

Medlem

Säg gärna till ifall det öppnas platser eller om clan nummer två öppnas upp.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Ribcage:

Jag blev med i klanen i fredags. Hoppas att ni inte kickat mig då jag inte lagt till någon av er. Kommer inte spela mer förrän på tisdag.

Du behöver inte oroa dig!

Skrivet av Whisp:

Säg gärna till ifall det öppnas platser eller om clan nummer två öppnas upp.

Det ska vi absolut.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skriv svar