Gameplay-premiär för Lords of the Fallen och bekräftat släppdatum

Robot
Gameplay-premiär för Lords of the Fallen och bekräftat släppdatum

I oktober bär det av till krigshärjade Mournstead.

#Hexworks, #Lords-of-the-fallen, #nyhetstips


Medlem

Yes yes yes!! Hoppas verkligen det här blir bra nu.

Medlem

Ser lovande ut, håller tummarna för att det blir bra

Quake-konnässsör

Helt plötsligt, Iron Maiden Fear of the Dark. Kommer kanske inte bli något Elden Ring / Dark Souls, men eventuellt lite underhållning kan spelet bjuda på i alla fall. Även Lord of the Fallen bjöd på lite underhållning, även om själva striderna var lite väl sega.

Blir kanske inte förköp, men får vänta och se vad det kan erbjuda innan man bestämmer sig först.

Medlem

Jag är försiktigt optimistisk. Ser i alla fall väldigt bra ut i denna trailer.


signatur

PS5, OLED 65"

Medlem

Gillar att folk är så skeptiska och högst försiktigt optimistiska, trots att grafiken är verklig next gen och det snyggaste spelet hittills.

Inte lätt att vara ett Soulsspel som inte görs av From.

En gameplaytrailer är det ju, men hatar 1-sekundersklipp. Fegt att inte visa "riktig" gameplay, dvs få se gubben lugnt vandra i världen och möta fiender, öppna inventory och sånt under några oavbrutna minuter.

Jag gillade ettan och hoppas detta blir fantastiskt men det här spelet är fortfarande som att köpa grisen i säcken.


signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Gillar att folk är så skeptiska och högst försiktigt optimistiska, trots att grafiken är verklig next gen och det snyggaste spelet hittills.

Inte lätt att vara ett Soulsspel som inte görs av From.

En gameplaytrailer är det ju, men hatar 1-sekundersklipp. Fegt att inte visa "riktig" gameplay, dvs få se gubben lugnt vandra i världen och möta fiender, öppna inventory och sånt under några oavbrutna minuter.

Jag gillade ettan och hoppas detta blir fantastiskt men det här spelet är fortfarande som att köpa grisen i säcken.

Det kommer nog riktig gameplay innan släppet👍 Men det känns som att dom släppt trailers i fel ordning. Dom borde ha visat 10 gameplay tidigt i spelet nu och denna trailer som en Launch trailer för att bygga hype innan släppet.

Medlem

Har varken lirat The Surge 1-2 eller det första Lords of the Fallen, men såg en hel del streams och det såg väldigt janky ut.

Efter ha sett denna trailer så tycker jag fortfarande det ser ganska janky ut, en aning bättre dock. Jag gissar på att det blir en medelmåttig Souls-klon men hoppas det blir bättre än så.

Det grafiska ser bra ut åtminstone.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

1
Skriv svar