Tävling – Vinn Diablo IV och Limited Collector's Box!

Medlem

Jag hade blivit helt djävulskt glad om jag vann.
Ligger hemma med den värsta man's förkylningen i mannaminne!
Hade verkligen behövt kyssa Lilith's fötter för att komma på banan igen.

Medlem

Hej, om jag skulle vinna detta paketet hade det säkrat sommaren och lång tid där efter. Skulle vara oerhört glädjande att få sitta med min son i en hängmatta och studera kartan över Sanctuary för att därefter på kvällningen röra oss inåt och uppleva Sanctuary på TV-skärmen istället tillsammans medans ljusstakarna fladdrar breved.

Medlem

Lycka till allihopa!

Medlem

Skulle bli otroligt glad! Många vänner som tänkt spela och redan köpt så detta vore toppen

Medlem

Hade blivit en glad djävul, tamejfan.


signatur

Det blir bara mer och mer data...

Medlem

Skulle bli nästintill obeskrivligt lycklig då det hade inneburit att jag och grabben kunnat styrt upp hans första release-LAN och spelat tillsammans vid launch.

Medlem

Väldigt roligt med en tävling innan spelet släpps. Stort lycka till för alla som deltar!

Medlem

Skulle bli otroligt glad att vinna! Har inte känt mig så hypad på länge. D2 är ett av mina käraste spel, D3 likaså trots att det inte riktigt höll måttet för ett Diablo spel för min del. Har dock höga förväntningar på d4 som jag tycker har fångat stämning och atmosfären så mycket bättre!

Medlem

LillFredags-känslan skulle såklart bibehållas ett bra tag framöver om man vann detta paket!

Medlem

Har redan köpt spelet, men vinner jag ger jag spelet till en kompis😊

Medlem

Hade garanterat fått samma gåshud om jag vann här som när man hör att man står i en Goblin rift i diablo 3 där man vet att looten kommer börja flyga till höger och vänster.

Medlem

Satan så glad man skulle bli

Medlem

Måste erkänna att jag länge var relativt ointresserad av detta men Server Slam fick en på andra tankar rätt omgående! Vore gött att få ett nytt tillägg i samlingen

Medlem

Jag hade jublat!

Medlem

Två versioner:
1. ”Att vinna detta pris skulle göra mig överväldigande glad. Det är inte bara belöningen i sig som är värdefull, utan också erkännandet och uppmuntran att jag är på rätt väg. Att se mina ansträngningar och hängivenhet uppskattas på detta sätt kommer att öka min självkänsla och viljan att fortsätta kämpa för mina drömmar. Om jag vinner, skulle jag se det som ett klart bevis på att ingenting är omöjligt och att varje steg jag tar mot mina mål är meningsfullt. Jag skulle känna mig otroligt tacksam och inspirerad att fortsätta sträva efter mer."

2. Jag hade faktiskt skrikit rakt ut av glädje.

Det ena svaret är skrivet av GPT. Gissa vilket.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem
Stay a while and listen!

Blir man vinnare så blir det en "Stay a while and listen" tatuering på överläppen! det är lycka det.

Medlem

Jag blir så helvetiskt glad om jag vinner så tamme fan!

Medlem

Helvete så sjudjävulskt glad jag hade blivit av att vinna! Jag hade haft 666 anledningar till att fira vinsten!

Medlem
FTW!

Vore riktigt kul o vinna, det spel jag är mest taggad på sedan Elden Ring!

Medlem

Hade varit trevligt att ta hem, speciellt när man själv har det jäkligt tajt med pengar pga sjukskrivning just nu och är inte den enda som tycker att 800 riksdaler för bara standard-versionen är rätt saftigt för eine dataspielen. Kan ju tro att det är ICA som satt priset!

Medlem

Lyckades ändå motstå frestelsen att köpa spelet och spendera sommaren inomhus men här kommer FZ och gör det svårt för mig igen. Liliths sändebud? Lycka till alla!

Medlem

Med tanke på att man precis gått och blivit arbetslös, så skulle den vinst ge lite ljus i det konstanta mörkret.

Medlem

Remedy...
WATCH AND LEARN!


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Lilith är som en brinnade längtan =)

Jag kommer iallafall spela till Lilith är döden dööö


signatur

"In To The Void "

Medlem

Hade blivit väldigt glad! 😁
Lycka till alla, en sån här chans får man bara en gång i livet!


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Testpilot

Skulle vara riktigt ballt att ha tillgång till Collectors-lådan, är generellt en samlare av samlarutgåvor men studentbudget tillåter sällan sådana inköp numera


signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

Medlem

Vinner jag så vill jag att ni skriver ut mitt namn i lagom font och sätter upp någonstans på kontoret. Precis som med statyn som Blizzard kör som HC jippo. Ok?

Medlem

Precis som Henrik dorsin i "bestefar og jeg"

- den bedste dag i hele mit liv! "huhää huhää huhää"

Medlem

hade blivit såhär glad

Medlem

Kommer bli skjuter-eldbollar-ur-arschlet-glad om jag vinner och kan nostalgi-spela igenom helvetet tillsammans med min fru utan att behöva skuldsätta mig

Skriv svar