Vampyrliket lever! Bloodlines 2 visas i september

Robot
Vampyrliket lever! Bloodlines 2 visas i september

Men återbetalning erbjuds alla förbokare med trytande tålamod.

#bloodlines-2, #nyhetstips, #vampire-the-masquerade


Medlem

Hoppas bli överaskad och det blir bra men alla problem det har haft pekar mot det blir en sörja och skit

FM-guru
F.d. Sisyr

What is dead may never die osv!

Medlem

Hoppas de har en bättre studio än den förra. De verkade ha noll koll.


signatur

I drank what?

Medlem

Well, Dead Island 2 var ju överraskande bra enligt spelarna, så det finns hopp.
"Köpte" spelet på Steam med kuponger jag fick när jag köpte Valve Index och... verkar inte gå att avboka. Man fattar ju att man inte får "pengarna" tillbaka, men det är ändå lite skumt.

Medlem

Troligtvis advokater som vill undvika problem i framtiden, Alla förhandsbokningar som skett betalade för den upplevelsen som visades då, Nu har projektet bytt händer och är troligtvis nedgraderat i ambition osv, Folk förbokade produkt X och nu ska produkt Y levereras, så dom vill nog "nollställa" preorders för att undvika stämmningar.

Lite som man förhandsbokar en nybyggd lägenhet med ritningar och allt möjligt, sen 2 år senare levereras något helt annat, betydligt mindre konkret i detta fallet men är nog ett minfällt deras advokater inte vill gå i.

Dessutom att fysiska förbokningar är refundade utan att man ens frågar om det talar för en digital-only release, vilket ifrån mig endast är spekulation; men antyder en nedskalad upplevelse.

Så jag ser två scenarion.

1. Projektet är inte längre lika ambitiöst och kommer få en mindre digital only release relativt snart (1-2 år).

2. Projektet är fortfarande stort, men har mer eller mindre startats om och leverans är inte förrän flera flera år ifrån nu. I detta fallet så ges preorders tillbaka för att det är ett helt nytt spel som görs.

Jag tror på 1. men talar helt ur baken och spekulerar endast.

Medlem
Skrivet av Piigge:

Troligtvis advokater som vill undvika problem i framtiden, Alla förhandsbokningar som skett betalade för den upplevelsen som visades då, Nu har projektet bytt händer och är troligtvis nedgraderat i ambition osv, Folk förbokade produkt X och nu ska produkt Y levereras, så dom vill nog "nollställa" preorders för att undvika stämmningar.

Lite som man förhandsbokar en nybyggd lägenhet med ritningar och allt möjligt, sen 2 år senare levereras något helt annat, betydligt mindre konkret i detta fallet men är nog ett minfällt deras advokater inte vill gå i.

Dessutom att fysiska förbokningar är refundade utan att man ens frågar om det talar för en digital-only release, vilket ifrån mig endast är spekulation; men antyder en nedskalad upplevelse.

Så jag ser två scenarion.

1. Projektet är inte längre lika ambitiöst och kommer få en mindre digital only release relativt snart (1-2 år).

2. Projektet är fortfarande stort, men har mer eller mindre startats om och leverans är inte förrän flera flera år ifrån nu. I detta fallet så ges preorders tillbaka för att det är ett helt nytt spel som görs.

Jag tror på 1. men talar helt ur baken och spekulerar endast.

Tvivlar på den, eftersom de inte automatiskt refundar digitala beställningar, endast fysiska. Du KAN returnera din digitala, men då måste du själv ta det steget.


signatur

I drank what?

Medlem

Hoppas att det blir bra nu. Vi har fått lida tillräckligt länge


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem
Skrivet av Mirage:

Tvivlar på den, eftersom de inte automatiskt refundar digitala beställningar, endast fysiska. Du KAN returnera din digitala, men då måste du själv ta det steget.

Precis. Däremot refundar dom automatiskt alla fysiska utgåvor eftersom vad som levereras där i form av fysiska föremål kommer att ändras.

1
Skriv svar