Battlebit klättrar på Steam – som ett gammalt Battlefield för 254 pers

Medlem

Väldigt välbyggt och prisvärt spel. Dock för dålig för att få något gjort i det.

Skribent

Kört det en del under helgen. Gillar att det är både avskalat och storslaget på samma gång. Härligt rolig känsla att vara 30 soldater som försöker hålla ställningarna inne i en byggnad som blir söndersprängd till småflisor när fienden rycker fram och bombarderar. Släpa runt allierade, återuppliva dem, dra fram bazookan och spränga fiendens fordon. Jodå. Andas helt klart Battlefield på rätt sätt.

Grafiken.. Har väl inget emot den egentligen, men hade jag fått välja fritt hade jag nog ändå valt någon annan stil. Inte nödvändigtvis AAA, men kanske något hack upp i alla fall, och något lite mer unikt.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Tanken med många på samma server låter kul, men tycker alltid det blir alldeles för kaosartat. Gällde även tiden med Battlefield. Kul i teorin.

Medlem

Var det inte dice som påstog att det helt enkelt inte var kul med så många spelare :')

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

Finns ju planetside 2 annars 🙄

Hade spelat Planetside 2 varje dag om det inte var för stealth. Jag HATAR osynlighet i all dess former i fps. Ja finns motvapen etc men jag tycker det är så jävla b.


signatur

1338 - One Step Above

12
Skriv svar