Test Drive Unlimited Solar Crown har till slut visats upp

Robot
Test Drive Unlimited Solar Crown har till slut visats upp
Medlem

Ser inte alls lockande ut, och verkar vara svårstyrda bilar...

Medlem

Wow.. NOT INTERESTED.. ser gammalt ut... bläh..

Medlem

I mitt huvud så ser Metropolis street racer till gamla dreamcast bättre ut.

Medlem

Sen..
såg det (ännu mer?) glest ut mellan ai-bilar (som fortfarande poppar in) och inget folk.. precis som de brukar vilja ha det. Arkad-fil-bredden och hittepåvägar/områden förtar deras 1:1 map babbel för simmare.
Speglarna hade 25fps (som videon) men 8 fps senare.. happ. Fungerar nu iaff, mao tillbaks till 1an
"Gas station" då? (efterfrågade sen 1an).. -näh "gas tvätt o rep station" kör vi. (retas med flit tror jag)
-oh blinkers halleluja (efterfrågad).. men försvinner nog till release som vanligt. ;p

Jamen bara alfa än bla bla.. så lät det i beta-forumet i förra också.

1an Nyhet i bilspelvärlden men med stor förbättrings-potential.
2an hurv...
3an nja.. även om de magiskt får till det här spelet.. är kartan forfarande bara 1/20 av O'ahu.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Såg ut att ha samma problem som Forza Horizon 5. Lyktstolpar och andra väghinder? Inga problem, flyger bara loss som att de inte sitter fast. Off-road? Lugnt, är bara att gasa på, du märker ändå ingen skillnad om din Corvette kör på asfalt eller ute på lervägar. Hoppas såklart att det blir bra men var inte så imponerad av det som visades.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Såg ut att ha samma problem som Forza Horizon 5. Lyktstolpar och andra väghinder? Inga problem, flyger bara loss som att de inte sitter fast. Off-road? Lugnt, är bara att gasa på, du märker ändå ingen skillnad om din Corvette kör på asfalt eller ute på lervägar. Hoppas såklart att det blir bra men var inte så imponerad av det som visades.

Personligen tycker jag FH5 gör det tillräckligt bra för att vara en arkadracer. Personligen tycker jag det är relativt stor skillnad på corvetten på asfalt är på grusvägar. MEN det är ju ett arkadspel satsat på stora massan av spelare och jag personligen, en person som även kör "simulatorer" tycker just FH5 gör det väldigt kul och bra.
TDU Solar Crown däremot såg inte ut att vara så mycket körglädje i alls om man kollar rakt av kring hur bilarna hanteras.

Geeks Gaming

Såg det och känner att med tanke på hur dåligt community generellt är, live köra med random bilar som sen kan krocka kommer ju vara helt kaos. Känner att taggen #toxicracing blir ett bra tema typ.

1
Skriv svar