Pokélive! Se 35 minuter Pokémon-nyheter klockan 15.00

Robot
Pokélive! Se 35 minuter Pokémon-nyheter klockan 15.00
Medlem

Kan ha varit det sämsta jag sett, inget av intresse visades upp överhuvudtaget. Varför släpper dem inte de gamla Pokemon spelen på switchen eller ger oss riktiga remakes av några av de äldre spelen istället för att hålla på med allt skräp.

Inaktiv

Jag hade inga förhoppningar att de Gameboy spelen skulle komma istället fick vi veta att Trading card game från Gameboy och Pokémon Stadium 2 släpps nu.
Har redan köpt Pokémon Stadium 2 till min Nintendo 64 och den är mycket bättre än deras nedgraderade version på Switch Online.

Medlem
Skrivet av DieZe:

Kan ha varit det sämsta jag sett, inget av intresse visades upp överhuvudtaget. Varför släpper dem inte de gamla Pokemon spelen på switchen eller ger oss riktiga remakes av några av de äldre spelen istället för att hålla på med allt skräp.

Inte bara du som är besviken. Flera på nätet är inte överförtjusta (inte jag heller). För även om jag gillade Trading Card Game way back på Game Boy (hade aldrig Color så spelade det på Original) och även om jag blev glad att det släpps på NSO idag så är det inte så stort att det lyfter en hel presentation. Så heller inte Stadium 2. De borde kunna ge oss Switch-remakes av typ Sun and Moon eller vilken generation de än är på. Dessa presentationer med mobilspel, kortspelsturnéer och whatnot är så svagt. De kan verkligen bättre. Tror jag. Vill jag tro i alla fall. Men istället för remakes eller nya spel visar de utdragna saker vi i stort sett redan vet om.

1
Skriv svar