En liiiten Starfield-bugg låter dig stjäla en bättre rymddräkt

Robot
En liiiten Starfield-bugg låter dig stjäla en bättre rymddräkt

Är den bättre än mantis dräkten från secret outpost?

Medlem

Fick tag i ett vapen sådär. Försökte låsa upp men råkade trycka på vapnet som var lite utanför glaset.

Medlem

Finns det inte en bugg i Fallout 4(kan vara i 3an) där man med hjälp av DogMeat kan komma åt ett vapen som är gömt bakom ett expertlås som liknar detta lite? Detta kanske är någon typ av långsökt easter egg till den? 🤔😛
Det klingar bekant iallafall men minns inte alla detaljerna

Geeks Gaming
Skrivet av svampfan:

Finns det inte en bugg i Fallout 4(kan vara i 3an) där man med hjälp av DogMeat kan komma åt ett vapen som är gömt bakom ett expertlås som liknar detta lite? Detta kanske är någon typ av långsökt easter egg till den? 🤔😛
Det klingar bekant iallafall men minns inte alla detaljerna

Kommer inte ihåg hur man gjorde men det stämmer att det är i 4:an iaf

Medlem

Ha! Låste precis upp tredje skillen i säkerhetsskillen för att låsa upp det där skåpet. Tack för infon, fungerade utmärkt:)

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Kommer inte ihåg hur man gjorde men det stämmer att det är i 4:an iaf

Stämmer bra det. Man kommenderade Dogmeat att hämta vapnet åt en. Ett av spelets bästa vapen, dock svårt att hitta ammunition till det ute i världen, fick ofta köpa vill jag minnas. Dock vet jag att Bethesda täppte till denna lucka så numera funkar det inte att vovven fixar vapnet.

Avstängd

Tack för tipset! Testade detta direkt och det funkade galant.

Medlem

Jösses vad det tjatas om starfield då

Medlem

Ja herregud vilken meningslös artikel

Medlem
Skrivet av totte1015:

Jösses vad det tjatas om starfield då

Kanske för det är ett stort spel på marknaden just nu och inte bara det. Det är ett riktigt bra spel också

Medlem

På tal om buggar i Starfield


signatur

Jätteintressant information.

Medlem

Videon(första) fick mig att tänka på dom första Fallout spelen där dom fick ersätta barnen i spelet med gamla gubbar i den europeiska versionen. Pågrund av någon lag som typ sa att man inte fick döda barn i tv spel eller något liknande.

Medlem

Tack för tipset!
Testade lite snabbt och det gick

Medlem

funka galant.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem
Skrivet av totte1015:

Jösses vad det tjatas om starfield då

Bara 7 artiklar på första nyhetssidan.
Vågar man gå till nästa sida och räkna?


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av Atreyu:

Kanske för det är ett stort spel på marknaden just nu och inte bara det. Det är ett riktigt bra spel också

Efter 24 timmar spelade fick jag en refund idag. Skyrim är nog det singleplayer spel jag spelat mest. Uppskattade fallout 4 mycket med. I det skick Starfield släppts får det 2/5 av mig.

Medlem
Skrivet av Xeogt:

Efter 24 timmar spelade fick jag en refund idag. Skyrim är nog det singleplayer spel jag spelat mest. Uppskattade fallout 4 mycket med. I det skick Starfield släppts får det 2/5 av mig.

Men va? Jag fick ingen, och kan inte begära ny heller. Hmm.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Tips för dig som vill använda en bugg för att göra upplevelsen sämre igenom att fucka med balanseringen kring gear, och som vill autoslänga alla jackor du hittar i spelet dom första 60 timmarna.

Front page news.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Det är ingen bugg, det är en feature
Detta ska testas:D

Redaktör
Skrivet av totte1015:

Jösses vad det tjatas om starfield då

Skrivet av Majorkraft:

Ja herregud vilken meningslös artikel

Skrivet av lonian:

Bara 7 artiklar på första nyhetssidan.
Vågar man gå till nästa sida och räkna?

Det blir så när storspel släpps, stort läsarintresse. Ni får stå ut några dagar.

Om det är nån tröst så har det varit rätt tunt med bra andra nyheter, så Starfield-grejerna skrivs inte på bekostnad av annat.


signatur
Medlem
Skrivet av Xeogt:

Efter 24 timmar spelade fick jag en refund idag. Skyrim är nog det singleplayer spel jag spelat mest. Uppskattade fallout 4 mycket med. I det skick Starfield släppts får det 2/5 av mig.

I det skick dom släppte det för mig, så får det hittills 4+/5 av mig

Medlem

Kan meddela att det fungerar fortfarande. Dessutom så verkar buggen inte vara begränsad till just det skåpet. Den där glipan finns på alla glasskåp.

1
Skriv svar