Lyssna hellre på ditt hjärta än andras vrål

Medlem
Skrivet av JohannaBjärred:

GOG har inte alla spel man vill spela.

Så klart inte men om man ångrar sig på gog.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Skrivet av JohannaBjärred:

GOG har inte alla spel man vill spela.

Johanna, förföljer du mig? Vet att att allt jag säger är du emot men ta mig fasiken något av det jag säger måste väl ändå ha någon slags trovärdighet..


signatur

7900XTX
7800X3D

Avstängd
Skrivet av alias:

Johanna, förföljer du mig? Vet att att allt jag säger är du emot men ta mig fasiken något av det jag säger måste väl ändå ha någon slags trovärdighet..

Om du inte vill ha mothugg från mig så är det ju till din fördel om du inte svarar på mina inlägg.

Medlem
Skrivet av JohannaBjärred:

Om du inte vill ha mothugg från mig så är det ju till din fördel om du inte svarar på mina inlägg.

Eller att du inte svarar på mina inlägg


signatur

7900XTX
7800X3D

Avstängd
Skrivet av alias:

Eller att du inte svarar på mina inlägg

Om du går upp här i tråden alldeles ovanför så ser du att du har svarat på mitt inlägg två gånger.

Medlem
Skrivet av JohannaBjärred:

Om du går upp här i tråden alldeles ovanför så ser du att du har svarat på mitt inlägg två gånger.

Ja, jäklar du, det har du ju rätt i. Upskattar ju samtidigt att någon ens bryr sig.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Cyberpunk releasen var mitt mest hypade spel någonsin för mig,
Brände 17K för en total uppgradering för riggen med ett rtx 3080 veckan innan release, köpte en fysisk kopia på webhallen (ja vet att det bara var en kod med fodralet).

Hade fulkomligt Radio Silent så jag tittade inte på några spel sidor så jag slapp spoilers.
Och dagen till ära körde jag körde jag i 8 timmar innan jag slutade, hade inga riktiga buggar och en stabil 60fps med ultra inställningar.

Det står fortfarande 8 timmar spelade i GoG galaxy appen idag, för jag såg att världen dom skappat INTE var färdig och har väntat tills nu till att börja spela igen.

Den här gången med Mods av allt som lovats och allt i VR med en helt ny rig igen, 4090, ryzen X3D etc.
Börjar nog spela igenom det nästa månad när all mods är uppdaterade för 2.0, jag har fortfarande hoppet kvar efter 3 år, önska mig lycka till.

Medlem

Det var med sikte på Cyberpunk 2077 som jag byggde min nuvarande dator. Men jag har fortfarande aldrig spelat det. Det var inte p.g.a. buggrapporterna utan p.g.a. att jag såg en recension som tog upp väldigt många saker som jag tycker nästan är dealbreakers med spel som utger sig för att ha en RPG-dimension. Tyvärr hade jag inte styrkan att bilda mig en egen uppfattning, men jag tog det på extra allvar när den där recensenten verkade ha samma smak och åsikter som jag själv. Men jag tror jag är redo att spela det om några månader. Att gå runt i Neon i Starfield får en att vilja testa den riktiga varan så att säga, som inte bara är en liten cell och där folk inte försöker vara så osexiga som möjligt.

Medlem
Skrivet av Witchfinder:

Det var med sikte på Cyberpunk 2077 som jag byggde min nuvarande dator. Men jag har fortfarande aldrig spelat det. Det var inte p.g.a. buggrapporterna utan p.g.a. att jag såg en recension som tog upp väldigt många saker som jag tycker nästan är dealbreakers med spel som utger sig för att ha en RPG-dimension. Tyvärr hade jag inte styrkan att bilda mig en egen uppfattning, men jag tog det på extra allvar när den där recensenten verkade ha samma smak och åsikter som jag själv. Men jag tror jag är redo att spela det om några månader. Att gå runt i Neon i Starfield får en att vilja testa den riktiga varan så att säga, som inte bara är en liten cell och där folk inte försöker vara så osexiga som möjligt.

Rekomenderar dig verkligen att klippa till och lira igenom spelet + phantom liberty. Det är en helt annan upplevelse än tidigare.

Skulle säga att nuvarande patch och expansionen tillsammans blev som att man tog en högtryckstvätt på en sketen altan. Det som låg under all skit i CP77 var alltid fantastiskt och det får nu utrymme att skina.

123
Skriv svar