Hellblade 2 har åldersmärkts i Australien

Robot
Hellblade 2 har åldersmärkts i Australien
Medlem

Det känns lite märkligt att Senua av alla spel på något vis blivit den showcasetitel från Microsoft man går och väntar på. Med tanke på att ettan är ett rätt nischat AA-spel, alltså (men ett som även jag uppskattar enormt). Och Fable, så klart, men det annonserades ju betydligt senare. Hursomhelst ska det bli spännande att se vart det landar.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Det verkar som det inte riktigt stämmer, kom någon fram till i efterhand:

"This classification is NOT official. This is something anyone can make on their website.
It doesn't have applicant name (just standard IARC) or file number. This for example is first Hellblade official classification":

https://twitter.com/Kurakasis/status/1730221385945846269

Om detta nu stämmer.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Arzei:

Det känns lite märkligt att Senua av alla spel på något vis blivit den showcasetitel från Microsoft man går och väntar på. Med tanke på att ettan är ett rätt nischat AA-spel, alltså (men ett som även jag uppskattar enormt). Och Fable, så klart, men det annonserades ju betydligt senare. Hursomhelst ska det bli spännande att se vart det landar.

Det är sant.
Det är ju nischat. Första spelet var helt ok men det var ju ingen kioskvältare tycker jag.
Vi får väl se vad MS hittar på. Men de jobbar definivit i motvind just nu skulle jag vilja säga.
Jag blir dock inte ett dugg förvånad om vi kommer få se MS studios spel hos både playstation och Nintendo i framtiden.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar