WH40K: Rogue Trader får en matig stridsgenomgång inför släppet i veckan

Robot
WH40K: Rogue Trader får en matig stridsgenomgång inför släppet i veckan

Eldkastaren ser mysig ut, så länge man inte råkar grilla sina egna.

#Owlcat, #Warhammer-40000-rogue-trader


Medlem

Ser bra ut. Ser fram emot detta!

Plus-poäng för den coola "Owlcat" logan!

Medlem

Är riktigt taggad på detta, lirat betan en hel del, Path of exile dock dagen efter, så detta får vänta.

Medlem

Peppen och förköpet infann sig


signatur

I drank what?

Medlem

Riktigt sugen men kunde aldrig spela klart pathfinder. Framåt mitten av kampanjen började spelet lagga vid varje död av en fiende. Helt ospelbart tillslut

Medlem
Skrivet av meat4u:

Riktigt sugen men kunde aldrig spela klart pathfinder. Framåt mitten av kampanjen började spelet lagga vid varje död av en fiende. Helt ospelbart tillslut

Låter märkligt, båda pathfinder har funkat perfa för mig. Har du kollat reddit/deras egna support? Kanske finns någon fix för det


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Låter märkligt, båda pathfinder har funkat perfa för mig. Har du kollat reddit/deras egna support? Kanske finns någon fix för det

Verkar vara ett problem med ens saves. Om man inte plockar upp alla saker osv - men verkligen olidligt när man dödar en fiende och måste vänta 6 sekunder innan animationen spelas.
Kanske ska ta att testa att installera om nu när jag äntligen är klar med BG3

Medlem
Skrivet av meat4u:

Verkar vara ett problem med ens saves. Om man inte plockar upp alla saker osv - men verkligen olidligt när man dödar en fiende och måste vänta 6 sekunder innan animationen spelas.
Kanske ska ta att testa att installera om nu när jag äntligen är klar med BG3

Kör med en del moddar och en av dom har valet att rensa området när du lämnar det. tror man kan rensa olika saker retroaktivt också, "Cleaner" tror jag modden heter.

Ser nu att dom lagt in den funktionen i spelet by default också.

Medlem
Skrivet av Piigge:

Kör med en del moddar och en av dom har valet att rensa området när du lämnar det. tror man kan rensa olika saker retroaktivt också, "Cleaner" tror jag modden heter.

Ser nu att dom lagt in den funktionen i spelet by default också.

Intressant, tackar för infon, mycket uppskattat

Medlem

sitter och spelar igenom Pathfinder: wrath of the righteous just nu och diggar det extremt mycket, så detta ses fram emot!

1
Skriv svar