Hoppsan! Amazons Fallout tycks redan klar för säsong 2

Robot
Hoppsan! Amazons Fallout tycks redan klar för säsong 2

Innan första avsnittet släppts.

#amazon, #fallout


Så länge det finns pengar att tjäna är det ju skitsamma om serien är bra.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Releasehästryttare

Fredag i morgon!

Medlem

Hur mycket jag än vill tro på den här serien så gör jag det inte. Allt ser för tillrättalagt "skitigt" ut.

Geeks Gaming
Skrivet av Rockefellerz:

Hur mycket jag än vill tro på den här serien så gör jag det inte. Allt ser för tillrättalagt "skitigt" ut.

Av det lilla vi sett så håller jag med, ser för ”rent” och ljust ut.

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Av det lilla vi sett så håller jag med, ser för ”rent” och ljust ut.

Det inte varför saker inte skulle vara rent i en apokalyps.

Till och med vikingarna var kända bland britterna för att ta hand om sig själva, sitt hår och sina kläder. Om man tänkte så för tusen år sen så ser jag inte varför man skulle skippa det i framtiden.

Citat från John of Wallingford;

”The Danes made themselves too acceptable to English women by their elegant manners and their care of their person. They combed their hair every day, bathed every Saturday, and even changed their garments often. They set off their persons by many such frivolous devices. In this manner, they laid siege to the virtue of the married women, and persuaded the daughters, even of the nobles to be their concubines.”

Medlem

Tycker det ser spännande ut, hade inte koll på att det skulle komma en Fallout-serie så fin liten vårpresent.


signatur

IDKFA

Geeks Gaming
Skrivet av Thane:

Det inte varför saker inte skulle vara rent i en apokalyps.

Till och med vikingarna var kända bland britterna för att ta hand om sig själva, sitt hår och sina kläder. Om man tänkte så för tusen år sen så ser jag inte varför man skulle skippa det i framtiden.

Citat från John of Wallingford;

”The Danes made themselves too acceptable to English women by their elegant manners and their care of their person. They combed their hair every day, bathed every Saturday, and even changed their garments often. They set off their persons by many such frivolous devices. In this manner, they laid siege to the virtue of the married women, and persuaded the daughters, even of the nobles to be their concubines.”

Jo, det är sant men jag menar inte ”rent” som i ”osmutsigt” utan mer….ja, tillrättalagt kanske som @Rockefellerz: skrev.
Lite väl ”crisp” 😁

Medlem

För att tillägga så släpps den en dag tidigare än utannonserat datum, så 10 i USA och 11 här i sverige kl 03.00 på natten tror jag det var.

Lägg till det i nyheten för alla ovetande!

Källa deras egna twitter

https://twitter.com/falloutonprime/status/1777532118089793697


signatur

1# FZ Troll

Redaktör
Skrivet av robbis:

För att tillägga så släpps den en dag tidigare än utannonserat datum, så 10 i USA och 11 här i sverige kl 03.00 på natten tror jag det var.

Lägg till det i nyheten för alla ovetande!

Källa deras egna twitter

https://twitter.com/falloutonprime/status/1777532118089793697

Yes, det är fixat. Kommer separat nyhet om det i dag också.


signatur
Medlem
Skrivet av Rockefellerz:

Hur mycket jag än vill tro på den här serien så gör jag det inte. Allt ser för tillrättalagt "skitigt" ut.

Det var samma som folk sa om The Last of Us och fick äta upp orden.

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Det var samma som folk sa om The Last of Us och fick äta upp orden.

Möjligt, men just det att tjejen har ett kritvitt linne (förutom blod mitt på, som dessutom har torkat in) gör att det poppar ut på ett sätt som inte tilltalar mig. Samma med Ghoul'en eller den brännskadade personens ansikte. Det ser ut att fattas en del jobb med ansiktet / masken. Han ser utvilad och ganska cool ut på ögonen.

Om last of us var 1:1 mot spelet i känslan som förmedlades så är detta arkad med taskig budget mot originalspelens excellens.

1
Skriv svar