Sony släpper en uppsättning samlarfigurer

Robot
Sony släpper en uppsättning samlarfigurer
Medlem

Aldrig förstått mig på att ha samlar figurer i hyllan, speciellt inte i vuxen ålder. Sure om mina barn tycker dom e häftiga men vafan.

signatur

1# FZ Troll

Medlem

Så lite B och plastiga ut?

Medlem
Skrivet av robbis:

Aldrig förstått mig på att ha samlar figurer i hyllan, speciellt inte i vuxen ålder. Sure om mina barn tycker dom e häftiga men vafan.

Alltid en sån kommentar till sånt här.
Det är bara så simpelt som att man är olika och där med ser saker på andra sätt.

signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem
Skrivet av Raider:

Så lite B och plastiga ut?

Med tanke på priset så... Man får vad man betalar för. Kan ju alltid måla över och fixa själv om man har kunskaperna/viljan och vill piffa upp det hela.

signatur

osv.

Medlem
Skrivet av robbis:

Aldrig förstått mig på att spela tvspel, speciellt inte i vuxen ålder. Sure om mina barn tycker dom e häftiga men vafan.

Medlem

De såg riktigt fattiga ut, speciellt Kratos.

Medlem
Skrivet av robbis:

Jag har aldrig förstått mig på folk som tittar på fotboll i vuxen ålder. Visst om barnen tycker det är häftigt att sparka på en boll men vafan.

signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av robbis:

Aldrig förstått mig på att ha olika åsikter, speciellt inte i vuxen ålder. Sure om mina barn tycker de e häftigt med revolt men vafan.

Medlem
Skrivet av robbis:

🤦‍♂️

Medlem

Kvalitén verkar ju inte direkt vara den högsta…

Gött, de kommer passa perfekt i en glasmonter bredvid mina 37 Sailor Moon-statyer i naturlig storlek.

Medlem

Ja herrejävlar, verkar inte vara speciellt bra kvalité det där. Men visst inte jättedyra heller.
Ska man ha något vettigt så kostar det tyvärr, har själv några figurer för 1500-3000 kr där kvalitén är riktigt bra.

Sen finns det undantag förstås, vissa billigare tillverkare gör jävligt bra jobb för pengarna.

Redaktör
Ponny

Nej, dom här statyerna såg fattiga ut. Hard pass.

Skrivet av Holonyaa:

Ja herrejävlar, verkar inte vara speciellt bra kvalité det där. Men visst inte jättedyra heller.
Ska man ha något vettigt så kostar det tyvärr, har själv några figurer för 1500-3000 kr där kvalitén är riktigt bra.

Sen finns det undantag förstås, vissa billigare tillverkare gör jävligt bra jobb för pengarna.

Exakt detta. Smakar det så kostar det. Investerade i en Assassin's Creed Revelations-staty som var svindyr, men väldigt vacker. Nog min favoritscen i spelhistorien, så det var värt det.

Man skulle bo större och/eller vara jätterik så man helt fick fria händer att inreda nördigt.

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av jehuty:

Aldrig förstått mig på att spela tvspel, speciellt inte i vuxen ålder. Sure om mina barn tycker dom e häftiga men vafan.

Aldrig förstått mig på att inlägg , speciellt inte i vuxen ålder. Sure om mina barn tycker dom e häftiga men vafan.

signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Har ett fåtal figurer på hyllan från grejer jag verkligen gillar, men dessa lockade inte alls.

Medlem

Uj de där såg inget vidare ut, visst hyfsat pris men nej tack.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Gött, de kommer passa perfekt i en glasmonter bredvid mina 37 Sailor Moon-statyer i naturlig storlek.

Hyfsat stor glasmonter om du har 37 statyer i naturlig storlek där inne!

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Nej, dom här statyerna såg fattiga ut. Hard pass.

Exakt detta. Smakar det så kostar det. Investerade i en Assassin's Creed Revelations-staty som var svindyr, men väldigt vacker. Nog min favoritscen i spelhistorien, så det var värt det.

Man skulle bo större och/eller vara jätterik så man helt fick fria händer att inreda nördigt.

https://www.purearts.com/cdn/shop/products/Purearts-ACdiorama...

Jo precis! Hade inte varit fel att vara jävligt rik och bara inreda full on nörd!
Har själv mest X antal anime figurer hemma i glasskåp, tar ju lite plats tyvärr men tycker det är kul att ha uppe på visning faktiskt.
Nu köps det iofs mest figurer/merch från favoritserien, så blir inte så mycket köpt numera

Medlem

Jag tycker att det är lite kul att ha lite spelrelaterade figurer stående i mina hyllor. Sen vet jag inte om just dom här såg så roliga ut.

Skrivet av robbis:

Noterat!

signatur

PSN: OAKTHYR

Skrivet av Arcadia:

Hyfsat stor glasmonter om du har 37 statyer i naturlig storlek där inne!

Nej, nej! Menade att figurerna får va i en monter BREDVID statyerna. Statyerna tar upp hela garaget och skulle knappast få plats i en monter, man är väl inget weirdo.

1
Skriv svar