Fynd Steamrea - sista dagen
Ville bara i all enkelhet påminna om att det är sista dagen på Steamrean idag. 10 am pacific, vilket är 19.00 svensk tid.
Själv har jag inte köpt något än utan kontinuerligt lagt till saker i korgen och ska strax sortera ut det jag tänkte köpa.
Under de här reorna brukar jag försöka hitta spel utöver de mest kända inom varje kategori, med maxpris ~10-12€, så man kan göra en liten chansning utan att plånboken svider. Det jag främst gillar är "precision plattformer", vanliga plattformsspel och rougelike så det har jag letat efter mest, men har även stött på annat intressant.
Nedan ett par tips att titta upp (vet ej om de är bra eller ej, för har inte spelat något)
Sunblaze 2,99
Will you snail 5,39
Olliolli 2,55
Downwell 0,98
Garfield Kart - Lasagna bundle 1,82
Crab Champions 7,49
Ants tool my eyeball 13,19
Bat boy 8,99
Vad har du köpt under rean, och har du några tips inom sin favorirkategori till communityn på udda spel samt även spel som du tror är bra?
Här är några billiga bangers!
The Messenger (-80%) - 3.90€
Murdered: Soul Suspect (-90%) - 1,99€
Bastion (-80%) - 2,95€
Frostpunk (-90%) - 2,99€
Assetto Corsa (-90%) - 1,99€
ENSLAVED: Odyssey to the West (-85%) - 2,99€
Tails of Iron (-88%) - 2,99€
Själv har jag köpt dessa under rean:
Withering Rooms
Persona 3 Reload
Kingdom Come: Deliverance
God Eater Trilogy bundle
theHunder: Call of the wild (Master Hunter Bundle)
En udda rekommendation men som fått bra betyg i en av FZ medlemsrecension relativt nyligen som kan vara värd att testa:
Pantsu Hunter: 2,21€
Köpte faktiskt spiderman remastered.
Blir väll att spela när man nu snart går på semester.
sugen på nå "superhjälte" spel och Batman Arkham spelen är några av favoriter. hoppas ha samma känsla i detta.
Snart släpps Arkham Shadow som jag ser fram emot
Inhandlade två spel:

Metal: Hellsinger - Complete Edition - 21,87€ (49,96€)
https://store.steampowered.com/app/1061910/Metal_Hellsinger/

Norco - 7,49€ (14,99€)
https://store.steampowered.com/app/1221250/NORCO/
The more I practice, the luckier I get.
Vad finns det för roliga nöjesparks-management spel nuförtiden? Är det något som kan rekommenderas och inte kostar skjortan kanske jag ska slå till.
Parkitect! Inte spelat det själv, men hört massa fint om det. Känns väldigt klassiskt. 50-procentig rea. Typ 137 spänn.
En Bamseponny av folket
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]