Vilken sorts geek är du? Berätta i vår undersökning!
För kännedom - det kommer ingen bekräftelse (åtminstone för mig) när man har fyllt i 20 frågor och klickat på "klar". Kanske risk för att formulär skickas fler gånger? Om det inte beror på att jag har fyllt i något fel givetvis
Förmodligen för att vi inte är tvingade att ange epostadress osv. Kommer du till survey monkey sidan efter du tryckt submit så är du klar.
Jag har ett dokumenterat problem med radioknappar, kommer ni kunna se vem som ljuger?
Vi har span på dig.
I am the black wizards.
Lite trubbigt angående ort skulle jag vilja säga.
Tycker det var helt glasklart. Vet man hur många som bor i staden där man bor är det lätt att sätta det i rätt kategori.
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT
Tycker det var helt glasklart. Vet man hur många som bor i staden där man bor är det lätt att sätta det i rätt kategori.
Samtidigt skulle jag räkna Uppsala som större stad, en stad med 30-40000 invånare hamnar lite mitt emellan svarsalternativen.
Själv är jag mer kluven till ordet teknik, vad syftas det på?
Hur månfa timmar man använder teknik och spel, tja spel är ju enkel. Men är teknik att man sitter framför datorn?
85.2% rätt.
Skrev ekonomi på vad jag arbetar med, det var tydligen inte okej....
88.9% för mig. Att vara vaktmästare var tydligen inte heller rätt svar.
88.9% för mig. Att vara vaktmästare var tydligen inte heller rätt svar.
men mer rätt