Black Hawk Down-kampanjen försenas till Delta Force

Robot
Black Hawk Down-kampanjen försenas till Delta Force

Operation Gothic Serpent är försenad.

#Delta-Force, #Team-Jade

Medlem

Har tänkt spela några gånger men aldrig blivit av trots att det ser ganska kul ut. Kinesiskt anti cheat lockar inte heller överdrivet mycket när det finns andra liknande spel.

Skribent
Skrivet av Atilaa:

Har tänkt spela några gånger men aldrig blivit av trots att det ser ganska kul ut. Kinesiskt anti cheat lockar inte heller överdrivet mycket när det finns andra liknande spel.

Kommer nog prova när Black Hawk Down släpps.

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Kommer nog prova när Black Hawk Down släpps.

Lär nog göra det samma, eller när kampanjen kommer. Har goda minnen från de gamla spelen. Det pratas också som crossplay när spelet väl släpps och då jag spelar på PC och polarna på konsol blir det lättare att tvinga dem att pröva det med mig.

Medlem

Bara kört Warfare läget, känns som ett klassiskt BF spel (vilket är väldigt positivt i min värld).
Finns även ett operations läge. Det är deras Tarkov/DMZ läge, verkar populärt men inget jag kört än.

Medlem

Känns väldigt snarlikt Battlefield 2042. Tror dock de hade vunnit på att inte ha operators med special abilities, och istället fokuserat på en mer grundad nivå av realism

Skribent
Skrivet av Atilaa:

Lär nog göra det samma, eller när kampanjen kommer. Har goda minnen från de gamla spelen. Det pratas också som crossplay när spelet väl släpps och då jag spelar på PC och polarna på konsol blir det lättare att tvinga dem att pröva det med mig.

Hmm...är inte det samma? Alltså att Black Hawk Down ÄR kampanjen? Eller har jag missförstått detta?

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Det lilla jag spelat så är det en ganska tråkig BF-klon, kan bli kul att testa kampanjen sen bara för att black hawk down var en häftig film/händelse men annars väntar jag nog hellre på ett nytt BF.

Medlem

Blev helt till mig av denna trailer. Så snyggt, så nostalgiskt!

Medlem

Jag spelar för fullt. Det är ett bättre Battlefield än Battlefield och en mycket rolig och kompetent extraction shooter för ett mycket bra pris.

Medlem

Gjorde ont när man fick reda på att denna efterlängtade spelserie blev ett multiplayer spel istället för en rik enspelarkampanj med AI medhjälpare.

signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||

Medlem

Askul spel. Roligare bf än bf. Känns som bf + cod typ.

signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Skribent
Skrivet av CARTMAN:

Gjorde ont när man fick reda på att denna efterlängtade spelserie blev ett multiplayer spel istället för en rik enspelarkampanj med AI medhjälpare.

Nu var väl 1-3 i alla fall mer multiplayerinriktat än singelplayer (även om de hade kampanj). Black Hawk Down skulle jag säga var mer singleplayer och sen kom ju Joint Operation som var typ Battlefield.

Men håller med om att det inte känns Delta Force. För mig var DF de stora öppna ytorna och sniper-duellerna man hade.

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Kört hur mycket som helst!

Väldigt roligt men mkt fuskare. Otroligt mycket faktiskt! Men de verkar ha bannat över 100k nu iaf. Så lär bli mindre framåt.

Kampanjen är Black Hawk Down - filmen!

Detta är inte som de gamla Delta force ALLS! Detta har namnet men annars är det BF+Cod i stil. Men riktigt snyggt och roligt ändå! Förstörelse finns i spelet och de utvecklar den framåt har dem sagt!

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Nu var väl 1-3 i alla fall mer multiplayerinriktat än singelplayer (även om de hade kampanj). Black Hawk Down skulle jag säga var mer singleplayer och sen kom ju Joint Operation som var typ Battlefield.

Men håller med om att det inte känns Delta Force. För mig var DF de stora öppna ytorna och sniper-duellerna man hade.

För mig var de singleplayer spel, körde nog bara MP delen en handfull gånger i Land Warrior. Älskade att köra med ljuddämpad sniper och klara banorna utan att ett enda skott avfyrades mot mig.. Vissa banor körde jag så mycket att jag visste exakt var alla fiender var

Medlem

Jag har inte provat detta än. Men Delta Force: Black Hawk Down, var det första FPS spelet jag spelade. Styvfarsan introduserade mig till det spelet så jag har många minnen till orginalet. Mest mulitplayer delen. Vi brukade spela det en hel del tillsammans på den tiden. Jag har även dragit igenom single playern någon gång för jätte många år sen. Ska bli intressant dock har jag alldeles för vaga minnen från single player delen för att ens kunna jämföra dom. Kommer typ bara ihåg att första missionet startar man i kulsprutan på en hummvee. Filmen har jag också sett många gånger. Är nog egentligen ett spel som lever bättre kvar i nostalgin men ska ändå bli intressant.

Medlem

De gamla spelen kommer man ju ihåg, nästan svartvitt att springa runt och prickskjuta på nätterna. Sen körde jag BHD på lan med farbror och hans polare kommer jag ihåg ihop med lite Soldier of Fortune 1, tider det. Detta är ju inget av vad originalet var, men hoppas ändå lite på att sp-kampanjen känns helt annorlunda mot mp och det man testat från extraction-delen.

Medlem

Spelar för fullt med vännerna sen release. Att ha möjligheten att hoppa mellan olika modes att spela är fantastiskt. Synd att kampanjen dröjer men det kommer bli awesome när det väl landar!

Skribent
Skrivet av warmerspy:

Jag har inte provat detta än. Men Delta Force: Black Hawk Down, var det första FPS spelet jag spelade. Styvfarsan introduserade mig till det spelet så jag har många minnen till orginalet. Mest mulitplayer delen. Vi brukade spela det en hel del tillsammans på den tiden. Jag har även dragit igenom single playern någon gång för jätte många år sen. Ska bli intressant dock har jag alldeles för vaga minnen från single player delen för att ens kunna jämföra dom. Kommer typ bara ihåg att första missionet startar man i kulsprutan på en hummvee. Filmen har jag också sett många gånger. Är nog egentligen ett spel som lever bättre kvar i nostalgin men ska ändå bli intressant.

Kampanjen håller faktiskt fortfarande idag. Spelade den för två år sedan. Det är som en förlängning på filmen. Man får mer uppdrag innan själva helikopterkraschen.

signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar