Gratis spel - Rensar min humble bundle
Hade fungerat på detta länge, och med det nya året tänkte jag att det var dags. Jag gick igenom alla spel på mitt Humble Bundle konto som jag inte aktiverat nycklarna på. Detta är alltså spel som kan legat sedan jag skaffade kontot 2011 och framåt. Mycket är indie spel. Men kanske finns något guldkorn kvar. Lättast tror jag är att man skriver här så tar jag inläggen i följd. Vi kan börja med att man kan plocka ett eller två spel kanske. Blir det något kvar på söndagen så kastar jag väl ihop det i ett pack, finns alltid någon som vill höja steam lvl eller något ^^
Som sagt eftersom mycket har legat länge så vet jag inte om nycklarna fungerar, men alla nycklar är genererade/plockade i början av denna månad (januari) när jag gick igenom listan. Och alla nycklar är steam keys.
Tänkte kanske göra en lista senare med programvara, tror jag har några sånna kvar.
Det är väldigt blandat, rts, fps, indie, platformers och även typ vr spel.
Alla resterande nycklar är postad i slutet av tråden, Lagt till ett extra - i slutet av varje nyckel, Så blabla-blabla-blabl-a blir blabla-blabla-blabla
Jag tar hemskt gärna Yoku's Island Express!
The Excavation of Hob's Barrow har legat i min whishlist länge nu, så om det finns kvar tar jag väldigt glatt det
Tror aldrig jag hade fått nys om det här spelet om det inte vore för den här tråden, så tack TS för det! Det ser väldigt spännande och stämningsfullt ut.
Till ämnet: Jag tröstar mig gärna med Lust from Beyond: M Edition om det går bra?
Väldigt schysst!
Om Crime Boss: Rockay City - First Month Edition finns kvar tar jag gärna det.
Found the machocist!
Snyggt initiativ!!
Inget på listan som jag söker, men vill rekommendera folk att testa Wargroove. Mycket mysigt turnbaserad strategi som gjorde sig utmärkt på Switch på resande fot, utgår från att det skulle funka lika bra på en steam deck Mycket nöje!
Edit: såg nu att Dinskugga bett om det
Snyggt initiativ!!
Inget på listan som jag söker, men vill rekommendera folk att testa Wargroove. Mycket mysigt turnbaserad strategi som gjorde sig utmärkt på Switch på resande fot, utgår från att det skulle funka lika bra på en steam deck Mycket nöje!
Edit: såg nu att Dinskugga bett om det
Ni missar inte Warside hoppas jag!
Hade jag helt missat Tack för tips!
Found the machocist!
Säg inte det till någon 😊
Vilket toppeninitiativ!
Jag tar gärna The USB Stick Found in the Grass om det finns kvar.
skickat
Nu blire det gajming, kollar senare ikväll efter fler inlägg
Tackar! Jag snurrar runt tretton varv och pekar sedan slumpmässigt på..... Superfly.
Hahaha det är ett VR spel, och kan enbart spelas genom VR. https://store.steampowered.com/app/1413020/Superfly/
Om du inte har ett VR headset så får du snurra igen x)
Hahaha det är ett VR spel, och kan enbart spelas genom VR. https://store.steampowered.com/app/1413020/Superfly/
Om du inte har ett VR headset så får du snurra igen x)
Jag har VR, så det fungerar utmärkt.
Ha en trevlig spelhelg!