Säsong 2 av The Last of Us har fått ett premiärdatum

Robot
Säsong 2 av The Last of Us har fått ett premiärdatum
Medlem

Spännande! Kul med klubbat datum, undrar om detta blir en lika stor hole-in-one som den första säsongen. 🏌️‍♀️

Geeks Gaming
Skrivet av Balunan:

Spännande! Kul med klubbat datum, undrar om detta blir en lika stor hole-in-one som den första säsongen. 🏌️‍♀️

Fyyyyyyyy 😂

Medlem

Varje väg har sitt pris och HBO Max börjar på 89kr!

Gillade första säsongen, tyckte mellanmjölk om TLoU2 men kommer ge säsong 2 en chans!

signatur

Missbrukare av Souls

Releasehästryttare

Hoppas de tonar ner våldet i denna säsongen. /S

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Fyyyyyyyy 😂

🤷🏻‍♂️

Medlem

Utan att spoila för andra tror ni verkligen s2 börjar som spelet (tvåan) börjar? Tror tyvärr att det kommer dras ut på och flashbackas till förbannelse.

Fragtjuv
Skrivet av Sunstalker:

Utan att spoila för andra tror ni verkligen s2 börjar som spelet (tvåan) börjar? Tror tyvärr att det kommer dras ut på och flashbackas till förbannelse.

Spolier

Får jag gissa helt fritt så tror jag att säsong 2 avslutas med att Joel dör och att vi får en hel del tillbakablickar som leder fram till det

signatur

AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6

Medlem

Grymt älskar spelat som tusan. Så i april är det äntligen dags. Min favorit karaktär i del 2 är faktiskt abby .😄😜

Medlem
Skrivet av Shadeywinter:

Grymt älskar spelat som tusan. Så i april är det äntligen dags. Min favorit karaktär i del 2 är faktiskt abby .😄😜

Samma här, ogillade ellys handlingar i spelet något enormt sista halvan av spelet medans jag gillade abby mer o mer.

Medlem

Taggad! 💪🙂

Medlem

Sista avsnittet i mitten på Juni, då tar jag en månad och ser alla avsnitt på en helg.

signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

1
Skriv svar