Battlefield 6 – se multiplayer avtäckas

Robot
Battlefield 6 – se multiplayer avtäckas

Det ryktas om betatestning inom kort.

#battlefield-6

Medlem

Som Deadpool en gång sa: Maximum effort - lets f***ing go!!

signatur

Vi Veri Veriversum Vivus Vici!

Medlem

Locked in and ready to play

signatur

Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler

Medlem
Medlem

Hoppas det ser bra ut!

Medlem

Hoppas med på riktigt gameplay utan cinematiska klipp. De må vara snygga i sig, men totalt intetsägande för spelet i fråga.

Medlem
Skrivet av Ender:

Hoppas med på riktigt gameplay utan cinematiska klipp. De må vara snygga i sig, men totalt intetsägande för spelet i fråga.

Kommer vara en del YouTubers (antar Jackfrags bla) som kommer streama gameplay efter revealen troligen.

Medlem
Skrivet av Ender:

Finns en bra mängd MP-gameplay content ute på YouTube, X.com m.m som visar.
Förvisso alpha, men inte så långt ifrån det de kommer visa har jag förstått det som

signatur

Medlem

Inte mycket information som INTE finns ute just nu. Men ska bli trevligt med en officiell visning, vi får väl se om dom lyckas med spelet, jag lär helt klart testa på den öppna betan iallafall.

Releasetrailer, 10 oktober
https://streamable.com/ak4ff1

Alla kartor + kampanj

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

det finns redan en del videos på youtube om man missat det. måste säga att det ser ut att kunna bli en hit, förvånansvärt nog

signatur

//monster

Medlem

Kom igen nu DICE! Sjabbla inte bort det här!

Hade varit så jäkla tragiskt om det inte håller och DICE hamnar i EA-massgraven.

Medlem
Skrivet av tr1stam:

Förvisso alpha, men inte så långt ifrån det de kommer visa har jag förstått det som

Tack 😊 Antar att jag jobbat för mycket på semestern i kombination med för lågt intresse, nu när jag ändå inte hinner sitta vid datorn, för att jag ska orka ta reda på mer än vad som trycks upp i ansiktet på mig av FZ 😅

Medlem
Skrivet av Ender:

Tack 😊 Antar att jag jobbat för mycket på semestern i kombination med för lågt intresse, nu när jag ändå inte hinner sitta vid datorn, för att jag ska orka ta reda på mer än vad som trycks upp i ansiktet på mig av FZ 😅

Hahaha, I feel ya! Jag förstår dig fullständigt.
Simma lugnt kompis, och jag hoppas av allt du får se faller dig i smaken gällande spelet!

signatur

Medlem

Inga snöbanor?

Medlem

Om det nu fallit rätt i mun, finns de mus+mindre tangentbord till ps5 som stödjer detta? Avskyr köra FPS på konsol med kontroll nämligen.

Medlem

Älskar spelsläpp! Finns ingen hobby som är i närheten med känslan. 10 Oktober är konfirmerat att det släpps (förboka inte).

signatur

Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler

Medlem
Skrivet av Love Gun:

Inga snöbanor?

Äntligen

Medlem

De vet exakt vad de gjorde när de visade plan lyfta från marken 😅

Medlem

Jag fick mig en tår när jag såg hur multiplayer visar sig vara, det är bekräftat att serien är tillbaka på den där 2002-2014 eran.

signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 + PS4 Pro | Xbox Series X + One X

ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | Gigabyte RTX 5070 12GB Gaming OC

Min SweClockers Profil

Medlem

Vapnens ljud verkar fett!

Edit: vad betyder - includes optional in-game purchase.

Medlem

Asså, det är lustigt. Jag ser inget som ser nytt ut egentligen. Hade det kommit direkt efter BF4 hade vi sagt att serien stagnerat och inte kommit på tillräckligt med nya saker. Det känns som en produkt från 2015, men samtidigt är det exakt det som gör mig pepp. I en värld av konstiga karaktärer i COD och allt sånt så känns det lite skönt att det är back to basics.

signatur

Videomupp

Medlem

WE'RE BACK BABY

SHUT UP AND TAKE MY MONEY!!!!!

Medlem

Fan vad grymt, Open Beta nästa vecka !!!

Medlem
Skrivet av tr1stam:

Det är sagt att alpha-builden är 6 månader gammal, och att det är stora skillnader mellan det vi sett genom leaks, och hur spelet faktiskt ser ut idag.

Medlem
Skrivet av Broshimitsu:

Det är sagt att alpha-builden är 6 månader gammal, och att det är stora skillnader mellan det vi sett genom leaks, och hur spelet faktiskt ser ut idag.

Har en polare som har spelat alphan väldigt mycket via Labs, och han hälsar att de uppdaterar det löpande!

Men ja, det kommer vara stora skillnader från alphan till beta, samt vidare mot full release!

Vad jag ser är ett givet köp för mig! We are sp back! Firestorm is back!

signatur

Medlem

Är lite försiktigt optimistisk, men ser fräckt ut. Klickar betan så kanske det blir köp

signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 9070 xt | samsung 980 pro |

Medlem
Skrivet av Broshimitsu:

De sa exakt samma sak om 2042 och det var ju en katastrofal release...

Medlem

Förbokningsdags!!

Medlem
Skrivet av Belgaar:

WE'RE BACK BABY

SHUT UP AND TAKE MY MONEY!!!!!

Inget att snacka om - detta är uppföljaren man längtat efter!

Medlem

Ser ok ut, jag tar det på rea den dagen jag har tid...

Det finns för många bra spel därute som man vill hinna med, det kan ju också vara en bidragande orsak varför många klassiker misslyckas idag. Folk hinner inte med, ifall det skulle floppa

Do or Die for Dice!

12
Skriv svar