Battlefield 6 – se multiplayer avtäckas
Locked in and ready to play
Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler
Hoppas med på riktigt gameplay utan cinematiska klipp. De må vara snygga i sig, men totalt intetsägande för spelet i fråga.
Kommer vara en del YouTubers (antar Jackfrags bla) som kommer streama gameplay efter revealen troligen.
Hoppas med på riktigt gameplay utan cinematiska klipp. De må vara snygga i sig, men totalt intetsägande för spelet i fråga.
Finns en bra mängd MP-gameplay content ute på YouTube, X.com m.m som visar.
Förvisso alpha, men inte så långt ifrån det de kommer visa har jag förstått det som
Vi Veri Veriversum Vivus Vici!
Inte mycket information som INTE finns ute just nu. Men ska bli trevligt med en officiell visning, vi får väl se om dom lyckas med spelet, jag lär helt klart testa på den öppna betan iallafall.
Releasetrailer, 10 oktober
https://streamable.com/ak4ff1
Alla kartor + kampanj

The more I practice, the luckier I get.
Förvisso alpha, men inte så långt ifrån det de kommer visa har jag förstått det som
Tack 😊 Antar att jag jobbat för mycket på semestern i kombination med för lågt intresse, nu när jag ändå inte hinner sitta vid datorn, för att jag ska orka ta reda på mer än vad som trycks upp i ansiktet på mig av FZ 😅
Tack 😊 Antar att jag jobbat för mycket på semestern i kombination med för lågt intresse, nu när jag ändå inte hinner sitta vid datorn, för att jag ska orka ta reda på mer än vad som trycks upp i ansiktet på mig av FZ 😅
Hahaha, I feel ya! Jag förstår dig fullständigt.
Simma lugnt kompis, och jag hoppas av allt du får se faller dig i smaken gällande spelet!
Älskar spelsläpp! Finns ingen hobby som är i närheten med känslan. 10 Oktober är konfirmerat att det släpps (förboka inte).
Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler
Inga snöbanor?
Äntligen
Jag fick mig en tår när jag såg hur multiplayer visar sig vara, det är bekräftat att serien är tillbaka på den där 2002-2014 eran.
Nintendo Switch | PlayStation 5 + PS4 Pro | Xbox Series X + One X
ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | Gigabyte RTX 5070 12GB Gaming OC
Asså, det är lustigt. Jag ser inget som ser nytt ut egentligen. Hade det kommit direkt efter BF4 hade vi sagt att serien stagnerat och inte kommit på tillräckligt med nya saker. Det känns som en produkt från 2015, men samtidigt är det exakt det som gör mig pepp. I en värld av konstiga karaktärer i COD och allt sånt så känns det lite skönt att det är back to basics.
Videomupp
Det är sagt att alpha-builden är 6 månader gammal, och att det är stora skillnader mellan det vi sett genom leaks, och hur spelet faktiskt ser ut idag.
Det är sagt att alpha-builden är 6 månader gammal, och att det är stora skillnader mellan det vi sett genom leaks, och hur spelet faktiskt ser ut idag.
Har en polare som har spelat alphan väldigt mycket via Labs, och han hälsar att de uppdaterar det löpande!
Men ja, det kommer vara stora skillnader från alphan till beta, samt vidare mot full release!
Vad jag ser är ett givet köp för mig! We are sp back! Firestorm is back!
De sa exakt samma sak om 2042 och det var ju en katastrofal release...
WE'RE BACK BABY
SHUT UP AND TAKE MY MONEY!!!!!
Inget att snacka om - detta är uppföljaren man längtat efter!