Battlefield 6 – kolla in kartor, klasser och spelformer
Grafiskt ser det rätt gammalt ut, förhoppningsvis inte så tungdrivet då.
Nyfiken på vad du jämför med dom ser nyare ut än det här? Tycker personligen det ser magnifikt ut när inte youtubes uppspelning komprimerar ihop de och får bitrate-hicka när de flyger mycket strunt och byter scener horisontalt, vertikalt och allt samtidigt ibland.
Fueled by coffee.
Grafiskt ser det rätt gammalt ut, förhoppningsvis inte så tungdrivet då.
Gammalt? Har du sett 2042 grafiken? 😂
Hype! Blir ett köp direkt när min ekonomin tillåter det🙂 har köpt alla Battlefield spel förutom Hardline som jag hoppade helt😅 men mitt grafikkort håller nog inte som är ett Geforce 1060 6gb
Nintendo Switch: SW-2771-7512-1037
Steam: Worebit
Xbox: Worebit
Ps4: Vorebit
Nyfiken på vad du jämför med dom ser nyare ut än det här? Tycker personligen det ser magnifikt ut när inte youtubes uppspelning komprimerar ihop de och får bitrate-hicka när de flyger mycket strunt och byter scener horisontalt, vertikalt och allt samtidigt ibland.
Tänkte inte direkt på någonting nytt, framförallt inte i samma genre. Men det som visats ser marginellt bättre ut än det 12 år gamla BF4 så blir inte särskilt imponerad när det gäller just grafiken, är ju inte direkt så man knappt tror sina ögon som med GTA VI. Blev till och med mer imponerad av DS2 på PS5.
Synd, är inte medic med?
Behövs ingen medic i modern krigsföring. Soldaterna använder chatgpt och Kry numera.
Men jag har levlat snabbast och bäst i supportroller, Support och Medic primärt, sen som engineer o laga grejor.
Särskilt i Bad Company 2 var det skoj att ha olika supportroller. Saknar de som fn..
Behövs ingen medic i modern krigsföring. Soldaterna använder chatgpt och Kry numera.
Men jag har levlat snabbast och bäst i supportroller, Support och Medic primärt, sen som engineer o laga grejor.
Särskilt i Bad Company 2 var det skoj att ha olika supportroller. Saknar de som fn..
Jo repair-tool och sedan hålla sig bakom en tank är rätt skoj
Absolut ingen preorder. Väntar 4-6v efter release och ser vad folk säger då och hur pass populärt det är. Ingen "FOMO" ska få mig att slänga pengar i sjön EN GÅNG TILL...
Det är ju bara att refunda spelet om det inte är bra. Iaf om du köper det på Steam.
| AMD Ryzen 7 7800X3D | Corsair 2x16GB DDR5 6GHz CL30 | Asus ROG Strix X670E-F | MSI RTX 4070 Super 12GB Ventus 2X OC | 2x Samsung 990 Pro | Acer Predator Z35+ 35" | Logitech G413 | Logitech G310 | Epos H6Pro |
Någon som vet om det kommer gå att spela med tangentbord och mus till PS5:an? 😊 Annars får det bli att köpa PC 🤑
Det är native support för MnK till Xbox och PS5.
| AMD Ryzen 7 7800X3D | Corsair 2x16GB DDR5 6GHz CL30 | Asus ROG Strix X670E-F | MSI RTX 4070 Super 12GB Ventus 2X OC | 2x Samsung 990 Pro | Acer Predator Z35+ 35" | Logitech G413 | Logitech G310 | Epos H6Pro |
<Uppladdad bildlänk>
För sent. Kommer bli årets julklapp. Köper till hela släkten.
Det är native support för MnK till Xbox och PS5.
Vad innebär de? Är inte så kunnig på sånt här 😊
Tycker det ser nice ut. Påminner om BF4 och det var seriens peak enligt mig.
Men. det blir väl inget för min del ändå. La ner Windows för typ två år sedan, så allt med kernel level anticheat är kört.
Vad innebär de? Är inte så kunnig på sånt här 😊
MnK = Mouse and Keyboard.