"Det bästa/värsta med..."
....att dom bara har fantasy böcker
Det bästa med lusen är...
Det bästa med husdjur är... Alla affärer?
Det värsta med WII är... ...att jag själv inte äger det?
Läser ni ens inlägget ni kommenterar?
Beror väl på hur man tolkar ordet WII. Antingen plattformen Wii eller World Internet Institute och eftersom att detta är en spelsida så tänkte jag mer på Wii. Sry
...att dom ens existerar på FZ.
Det bästa med brudar är...
...att dem oftast kan vara till stor nytta.
Det bästa med politik är...
...Att det faktiskt är ganska intressant, även om vissa människor verkligen har en märklig syn på det mesta
Det värsta med att vakna sent är...
(Föresten Esricht, nice ny avatar )
OT: seriöst typ sådana här "forumlekar" är bara för statskåta. Helt värdelöst och jag kan inte förstå varför folk tycker att sånt är kul?
Jag har sett en hel del sådana här lekar på andra forum men det är ju mest för att hålla igång forumet och det behöver vi väll knappast här
Har enbart sin Laptop: Intel 1.83GHz Core 2 Duo, 2GB ram, 7300 Go, 15.1" skärm
OT: seriöst typ sådana här "forumlekar" är bara för statskåta. Helt värdelöst och jag kan inte förstå varför folk tycker att sånt är kul?
Det tog ett tag innan jag listade ut vad "statkåt" betyder men jag tror du har fel, vem bryr sig om antalet inlägg och varför?
Det finns nästan alltid en "lektråd" igång här så länge jag kan minnas. Jag tycker det är kul oavsett om du förstår det roliga eller inte. Det är ju ganska lätt att inte läsa i tråden om den stör dig på något vis.
Eller varför inte anta att alla som postar är "statkåta" - ok, so what?
My goal in life is to be the person my dog thinks I am.
...att man dels gör det för ofta men hur sent det än blir är det aldrig nog.
Det bästa med att vara CastorFiber är...
...att man krossar alla moppsar.
Det bästa med tuggummi som sitter fastkletade under bord och stolar är...
att den ofta tar slut.
Det bästa med näsdukar är ...
Tjäna pengar inom 3 timmar!http://www.jlprofit.se/17minuter/?e=infragilehands@hotmail.co...
... Hans avatar, vi vill ha tillbaka Kramer!
Det värsta med Greger är...
... Hans avatar, vi vill ha tillbaka Kramer!
About time! ;D